7 Mart 2012 Çarşamba

TAM DA BUGÜN

Bugün benim boş günümdü; okul yoktu ve öğleye kadar tabiri caizse eşşek gibi uyudum. (Tabi Burcc'la) Biz de bir işimiz görülsün hem de gezelim diye Ankamall ' gittik .



Koçtaş' a gittik; ama evimizi çok sevdiğimizden değil. Sonrada tüm mağazayı saksıdan çiçeğe, kapıdan halıya, perdeden beyaz eşyaya kadar gezdik.



Mesela kapılar...


Ben en çok bunu beğendim...

Niyeyse bugün keyifsiz kalkmıştım yataktan, bir de yapı markette elektronik tartıya çıkma akıllılığını ! gösterdim... (Bizim evdeki normal tartı. Her tartılma öncesi sıfıra getiriosun, düzgün mü diye kontrol ediyosun o derece.) Evdeki tartıdan 3kg fazla çıktım: Moralim sıfırın altında yerlere indi tabiside.. Sonuç ;


Andy's ... İlk kez gittik; kıvrık pattise bayıldık. Yerken güzeldi de (ben diyetle alışmışım haşlama, salata, sossuz, yağsız falan... ) sonra midem fena oldu ! Zaten (kola hariç) menünün yarısı kaldı, yiyemedim. Sonra halim harap oldu... Neyys'se !
Sağolsun Hüshüs de kilo konusunda içimi rahatlattı. "Aşkım" dedi "o tartıda ayakkabı, kot, mont vs. hepsiyle beraber 3 kilo at" dedi. Cidden kot, bot, body vs üstümdekileri tarttım evde; 2,5kg geliyor. Oda bizim tartıda yani, düşünün. Elektronik de 3 kg çıkardı rahat.OHHHH BEAAA ! diyorum derince... Sağol aşkım...

İyi geceler... Yedi cüceler...
(Beni okuyan -düzenli bile olmasa- toplam 7 kişi çünkü)
(Daha fazlaysa da haberim olmuyor, izlenmiyorum çünkü...)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder