29 Mart 2012 Perşembe

Geçmiş Doğum Günü Yazısı...

 3 gün önce benim doomgünümdü...
Üşendim yazmaya, bugüne kısmet oldu...
Bence doğum günü kişiden çok annesine özel bir gündür. Evet tüm sevdiklerin yanında olsun ama annen olsun asıl yaa! Ben böyle düşünüyorum. Seni doğuran O'dur... Senin doğduğun gün kutlanıyorsa aslında annenin seni doğurduğu gün anılıyordur esasen. Annemsiz 4. doğumgünümü kutladım. Yanımda yokken yani (Allah yokluğunu göstermesin...)Telefonda konuştuk ama yanımda olmasını çok istedim. Saat 12'yi geçince "annem" diye ağladım...
Hüshüs'e dedim ki; "İlerde bana doomgünü hediyesi olarak bir günlük Antalya gidiş-dönüş uçak bileti al, annemin yanında olayım..." dedim. O da tabi bencillik edip "Ben nolcam? Doğum gününü bensiz mi kutlıcan?" dedi :)
Ablam doğum günümü erken kutladı, bahsetmiştim eski yazımda. Tüm gün Kuğzu'm (Sibel) ile okulda takıldık. O habire msjlaştı (adeti değildir) Ben de onu kıllandırmak için "telefonunu karıştırabilir miyim?" dedim, atladı hemen "msjlara bakma, özel..." falan dedi :)
Okuldan çıkınca takıldım peşine, nereye gitse peşinden gittim (sonradan öğrendiğime göre onun beni oyalaması gerekiyordu, ama garibim pek beceremedi ben ona yardımcı oldum)
Normalde hep çağırırım bu sefer eve çağırmadım, "size geliyim mi?" dedi ve emin oldum Burcc'la bir olaylara el atmışlar bu hatunlar :) Evin önünde Sibel tutturdu "Ben bir eve gidiyim geliyim" diye. Bende yine gıcıklık ettim.
Sibel-- Ben eve gidiyim ıslandım (biraz yağmur yedik de), üstümü değiştiriyim.
Ben-- Bizim evde eşofman yok mu? Benimkilerden veririm.
Sibel-- Yok ben rahat edemem.
Ben-- Valla yeni yıkanmışlardan vercem, rahatsız olcak bişey yok!
Sibel-- Saçımı falan da toplıcam hem...
Ben-- Bizim evde toka olmadığını mı sanıyorsun? Peh, kurutursun da
Sibel-- (Ehhh! ben gidicem modunda gitti)
Burcc yavrum altın günü kıvamında sofrayı donatmış, birazına ben yardım ettim.Sonra pasta ve tipik iyi ki doğdun resitali. Şaşırdığım sadece iki şey vardı.
1. Konfeti;


Yollarıma gül döktüler :)
2. Patates Salatası :D


Hediyelerimi de gösteriyim;

Burcc'un


Tiril tiril yazlık gömleğim...

Kuğzu'm un


Takı düzenleyici mor,maskeli kadın :)
(Arkadaki çerçevede de Burcc'un iki sene önce doğum günü hediyesi verdiği çerçeve; içinde Hüshüs'le ben)
Kısa sürede yarılanan pastanın geriye kalanı;


Zatialileri Sevil'den; güzel, taze, can!


Yaş 22 oldu bilader !


Bütün sofra kanatlarımın altında :) Sigara böreği, ucundan azıcık mercimek köftesi, yeşillikler, çay, pasta...



Burcc' un doğum günü tarihimi yanlış yazmının dışında beni ne kadar tanıdığını bir kez daha kanıtlayan mektubu...

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder