10 Mart 2012 Cumartesi

Ders Çalışmak Neymiş, UNUTMUŞUM !

Çok boşladım dersleri diye elimde sürünen bir makaleyi okumaya başladım. En az bir saat ders çalışcam dedim başta kendi kendime. Ama ben ders çalışmayı unutmuşum resmen. O bir saat geçmek bilmedi. Çnce uykum geldi, sonra canım sıkıldı, bahane olarak wc gittim durdum. Burcc'un annesinin dediği gibi dersten kaytarmak için sürekli bir şeyler yiyesim geldi; ancak diyetteyim şimdi, herşeyi de yiyemem ki canım...

Neyyys'see !
Sevgili değerli insan "Hasibe Mazıoğlu'nun Türk Edebiyatı, Eski" makalesini aldım elime 15.yy 'ı okudum. (Bitti şükür o bölüm.Darısı 16. ve 17. yy'ların başına...Amin ! )


Tabi sıkıldıkça sayfa kenarına yapılan karamalar. Hatta yetmedi elimi bile boyadım. (Yarısı oje yarısı cd kalemi )
Bir de makale gözüme güzel gözüksün diye önemli yerlerin altını renkli kalemlerle çiziyorum. (Görüldüğü üzre çok önemli bir makale olduğu için neredeyse tamamının altı çiziliyor.)



Artık gözüm görmedikçe minicik yazıları cetvelimin arkasındaki büyüteci kullandım bazı bazı.



Benim bildiğim ölmek anlık bir eylem değil miydi yaaa ?? 1483-1485 arası nasıl ölünür ki ?
[ öl. 1483(?) 1485(?) ] gibi bir şey olmıcak mıydı ?




Bir film izle, magazin oku, dedikodu dinle, şarkı dinle yada gırgır şamata olsun insanın gözü dört dönerken dersin başına oturunca saniyesinde esnenir mi kardeşim yaa ?
(Lanet olsun böyle psikolojiye de bilinçaltına da ...)

Bu arada insanlık ölmemiş daha millet. Bir kaç gün önce Burcc'la evden çıkarken anahtarı kapının üstünde unutmuşuz. O durumda 6-7 saat dışarlarda fink attık. Evin sokağına gelince farkettik anahtar yok. Eve korka korka gittik. Ben önde Burcc arkada. En büyük korkumuz bir hırsızla yüzyüze gelmek. Hani hırsızlık olduysa bile çoktan olmuş bitmiş olsun diye dua ediyoruz. Burcc' dedim ki tel elinde hazır olsun. O da 155'i çevirip eli "ok" tuşunda arkamdan geldi ki kapıda şöyle bir not bulduk.



Bir süre daha içimiz rahat olabiliriz sayın okuyucular. İnsanlık can çekişse de hala nefes alıyor. Yaşıyorsa umut vardır hala ...

Good Night Everybody...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder