7 Mart 2012 Çarşamba

HAYBEDEN KURGU - 2

Planlı Soygun


Geçen gün okula giderken gözüm evin önündeki iki gence takıldı. Biraz serseri kılıklıydılar. Ve hemen beynim gaipten yazmaya başladı....

Bu iki genç ben okuldan dönünce bizim okulun çevresinde. Biri kolumu mengene gibi sıkıyor. 
--"Bak şimdi kızım, plan şöyle; sen eve gidiyosun arkadaşınla kendini bir odaya, banyoya falan kitliyorsun. Polisi falan da aramıyorsun; zaten şuan ki durumu anlatsan 'önceden haber mi verir hırsız?' diye inanmazlar size. Kapıyı kitleme, sadece iki damla ter fazla akıtırız. Ben hassas adamım, kendime hakaret sayarım. Hadi şimdi git geliyoruz biz şimdi"

Ben tabi nasıl yusuf yusuf eve koşturuyorum. Bir yandan Burcc'a talimatlar yağdırırken kapı ve pencereleri sıkı sıkı kapatıyorum. Burcc'un odasındaki değerli şeyleri alıp benim odaya kitliyorum kendimizi. Burcc polise durumu anlatıyor ve polis, adamın dediği gibi inanmıyor bize. Yoksa polis karakolu bize en yakın iki sokak aşağıda, hemen gelebilirler. 
Sonra adamların sesini duyuyoruz, cidden açıyorlar kapıyı. Sonra "nerdesiniz? kızlarr?" diye laubalice tüm odaları arayıp benim odanın kapısına geliyorlar. 
--"Açın kapıyı" diye bağırıyorlar. Tabi bizde çıt yok, ölcez korkudan. Adam benim kapının camını kırıyor bizi görüyor. Arkadaşına sesleniyor.
--"Oğlum yaa ben bu planı çok seviyorum. Her defasında bizi uğraştırmadan saklı şeylerini bile bizim için çıkarıp ortaya koyuyorlar, bizi yormuyorlar ya....Tuttum ben bu işi!" diye gülüyor. Sonra bağırıyor kapıyı açmamız için. Ben cengaverlik yapıyorum saf saf kafasına bir şeyle vurmaya çalışıyorum (kendimden beklerim ben çünkü, yaparım böyle safça bir şey). Beceremeyince adam çok kızıp kapıyı açmaya çalışırken polis sirenleri geliyor, adamlar suçüstü.....(devamı malum)

Bazen kafam ne boş şeylere çalışıyor yaaa hakkaten merak ediyorum.... Hayır bir de başına buyruk bir çalışma planı var. İstesem var ya gelmez ilham; kendi isteyince çarklar full dönüyor ve yukarıdaki gibi bir kurguyu yaklaşık 5 saniyede yapıyor !!!

Neyyss'se... Biraz delilik var damarlarımda... Ama sadece birazCIK !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder