1 Mart 2012 Perşembe

İSTERİM Kİ ;

Öyle yana yakıla değil bu isteklerim ; ama arada kaçar böyle işte dileklerim ... Kimine çoxuksu gelir , kimine ucuz , kimine basit ... Dedim işte bende yana yakıla istenilen şeyler değil bunlar . Belki en ufak bir çabayla gerçek olur hepsi belki de ben unutur , erteler , boşverir giderim hep ; sırtımı dönüp görmezden gelirim ...

İsterim ki ;


  Çok iyi araba kullanayım ; yoksa korkarım ben trafikten . Sadece büyüklere has akülü oyuncaklar için geçerli değil bu , genel kural şudur ki :
--Eksik olduğun bir konuda , yetersiz olduğun bir alanda korkarsın . Ne hiç çalışmamışlar gibi koftiden bir rahatlık olur içinde ne de gece-gündüz çalışan biri gibi haklı bir gurur olur . Bilirsin eksiklerini , çalışmadığın yerleri görürsün de ondan korkarsın işte . Ve zaten sınava tabi tutulursan şayet , hep eksik olduğun yerden çarpar seni soru(n) ...



  Uzun saçlarım olsun ; bu kadar abartmam ben hem söz ... Çocukken babam uzun saçı çok dağınık ve asap bozucu bulduğu için liseye kadar büyükten sıralanarak 3 kız kardeşin saçını okul açılmadan hep kısa kestirirdi . Dördüncümüz yırttı tabi bu durumdan ; çünkü çağ değişti , babam gelişti . İçimde çok ukte kaldı , hep ağlardım çıkınca . Çocukluk aptallık işte ; benim gibi arkadaş ortamında görünüşe önem vermeyen , kimse için değişmeyen benim bile kavga-sinir anında sınıf arkadaşlarımın alaylarıyla gözlerim doldu  zaman zaman . Büyüdükçe önem vermemeye başladım gibi görünse de umutlu oturmamayı öğrendiğim için o kuaför sandalyesine ne olursa kabul edecektim . Ancak ben gibi saçlarım da küsmüş . Kendi iradem haricinde saç kestirmediğim gibi olabildiğince "ucundan azcık" modunda aldırsam da uçlarımdan 8-9 senedir sacım kürek kemiği hizasını asla geçmedi ...


  Güzel tırnaklarım olsun ; oje sürünce yakışsın ... Demir , vitamin , kan eksikliğim çıktı ara ara , dönem dönem , ayrı ayrı . O yüzden saç , diş , tırnak konusunda şanssızım . Bir de aileden gelen kalın , kemikli , etli ve kısa parmaklardan ötürü tırnak yapısı iyice değişik bizde. Bunu en iyi abla'M bilir (anladın sen onu) Tırnaklarıma törpü yapınca hele ki oje sürünce kendimi olduğumdan iki kat güzel hissediyorum yemin ederim . Ya parlatıcı ya ten rengi yada hafif pembemsi ojeler sürerim zaten . Bende başka kimse anlamaz belki ama yarabbim o ne hoş gözükür bana . Kalemi daha bir değişik tutar , ilgilendiğim işi daha garip yaparım ... Çocukluk işte :) Tırnaklarım çok uzamaz hemen kırılır , öyle de kırılgandırlar . Bu yüzden bende ojelerle sağlamlaştırırım . Birgün bayaa uzadıydı hiç unutmam [çok eski bir tarihmiş gibi :) ] iki kat parlatıcı , iki kat pembe oje , iki kat yine parlatıcı sürdüydüm de Burcc ne alay ettiydi . 



  Sağlam dişlerim olsaydı ... Çok şükür ki çok sıralı ve düzgün . Ancak bulgurun içinden çıkan taşla kırılcak kadar kibar , ışıkta gülünce dişin arkası gösterek kadar incedir benim dişlerim . Sinirden çenemi sıkınca bir gün (yine yakın bir tarihte) sağ en arka dişlerin altı-üstlü uç kısımları azıcık törpülendi . Dişlerimin arasında boşluk yokken gün geçtikçe aşınıp yol yaptılar kendilerine , düşünün . 



  En çok da yazabilmeyi isterdim . Allah'ın bana vermiş olduğu kurgu , hayal ve az buçuk da iki lafın belini kırma becerileriyle kafamda yazılan , bizzat ben tarafından oynatılıp bana özel kapalı gişe oynayan hikayeleri yazıp bitirip roman yada senaryo halinde görebilmeyi isterim şu ahir ömrümde . Ancak sabrım gelmiyor !!! Kafamda baştan sona tüm olaylar , konuşmalar , replikler , şarkılar , fon müzikleri , mekan , zaman , mimik ve jestler var oluyor . Sonra yazmaya başlayınca sonunu bildiğim için "püff ya şimdi burdan kim başlıcak !!!" diye yazmaya sıkılıyor , bunalıyor ve tıkanıyorum .     


Ancaaaakkkk ! Yine de ne diyoruz her zaman ;





Araba sürmeyi zaman , para ve imkan bulunca öğrenir ve pratik yapabiliriz . Araba kullanacak bir engelim olmadığı için ;



Bir avuç olsun saçım çıkabildiği için ;





İki gr. oje sürebildiğim tırnaklar ve oje sürünce izlemeye doyamadığım ellerim olduğu için ;



Dişlerimin altyapısı çok iyi olduğu için :) ve zorda kalınca hemen tedaviye gidebilecek gücüm olduğu için ;



 Beni hiç yalnız bırakmayan bir hayal gücüm olduğu ve sağlıklı çalışan aklım , beynim olduğu için ;


 Şükürler olsun ....

Gözün hırsla ve açgözlülükle dolmaması dileğiyle ...

Herkese...

Have a wonderfull life !!!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder