13 Mart 2012 Salı

NEFRET EDİYORUM YAAA !





* Uyku düzenimin benim elimde olmadan değişmesinden ve bozulmasından...
* Çok uykum olduğunda gözlerimin bir türlü kapanmamasından...
* Hüshüs'le kavga etmekten...
*Haksız konuma düşmekten...(çünkü çok utanıyorum, agresifleşiyorum çünkü kendime kızıyorum, çok ağır eleştiriyorum kendimi)
* Rahat nefes alamamaktan... (alerji, sinüzit, grip, nezle, ortamdaki kötü koku, toz veya dumanlu ortam vs. sebeplerinden dolayı) (Ne büyük nimet yaaa derin derin nefes alabilmek, özellikle temiz havada)
* Gereksiz veya haksız yere eleştirilmekten...
* Sözlerimin çarpıtılmasında...
* Bu dönem hiç ders çalışamamaktan...
* 1. sınıfta aptallık edip okulumu uzatıp ve bunun sonucunda kaçırdığım haklardan, girmek zorunda olduğum sınavlardan veya koşullardan...
* Hüshüs'ü, annemi, ablamı, Bet'i, Musti'yi, Buğriş'i, Elif'i ve diğer aile üyelerini özlemekten...
* Çaresiz hissetmekten...
* Yaşam enerjimin vakumlandığını düşündüğüm anlardan...
* Kendimi çok boş ve işe yaramaz hissetmekten...
* Başlayıpta bitiremediğim tüm işlerden...
* İsteyip de yapamadığım her şeyden...
* Kendimi yetersiz hissetmekten...
* Mutsuz olmaktan...

 NEFRET EDİYORUM !!!


Kendime gelsin bu şarkı ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder