11 Mart 2012 Pazar

Eski Dizi Furyası ...

Bir kaç gündür eski dizileri hatırlamaya çalışıyorum. Farkındayım ki özlemişim...Aklıma ilk gelen top 5 'i zorlayıp 6'ya çıkardım..

Dün bütün günümü "Nasıl evde kaldım?" ı izleyerek geçirdim. Lale Mansur 'u niye çok sevdiğimi, niye Tamer Karadağlı'ya içten içe aslında bu adam eskiden yakışıklı ve karizmaydı diye prim verdiğimi ve niye hep ofis senaryosu kurduğumu anladım...
NASIL EVDE KALDIM ?

       

Nejat İşler'i eskiden çok sevdiğimi, Şevval Sam'ı da çok şeker bulduğumu ve Karadeniz müziğine (özellikle slow olanlarına) tutkumun olduğunu da farkettim. Sebebi ise-

GÜLBEYAZ


Perran Kutman'ı çok sevdiğimden bu diziyi sevmemek zaten olmazdı...



Olsa bin kez daha sıkılmadan izleyebileceğim, Türkan Şoray'ı bana GERÇEK anlamda sevdiren dizi ;

İKİNCİ BAHAR



İzlediğim ilk dönem dizisi, filmi hatta. Ve çok sevdiğim kurgu, hepsini ayrı ayrı sevdiğim karakterler ;

Çemberimde Gül Oya





Ve son olarak da cuma gecelerinin vazgeçilmezi, müziği hala beni alıp bilmediğim diyarla götüren şarkısıyla ;

SÜPER BABA



Ve eskilerden en en favori oyuncum ;
Merih Ermakastar :)

Burcc anladın sen "hayalimdeki" kısmını :D )



Ben bu adama aşıktım yaa çocukluğumda, yıllarca da sevdim. Hüshüs aşkım kıskanma; ama bu adam benim ilk aşkım.
Gözümü açtım, bu adamı gördüm! o derece yani.
Üzgüm Leyla, Çemberimde Gül Oya ve Nasıl Evde Kaldım da izledim ben bu varlığı şimdiye kadar .


Şimdiki dizilere milyon basacak ve daha az bütçe, daha az tanıtım,reklam ve afiş, daha az oyuncu ücretleri ile unutulmayan diziler deyince benim aklıma gelen ilk 6 budur.

İzlerseniz iyi seyirler...
Merih' e göz koymayın sakın haa !!! [ zaten evli :(  ]





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder