14 Mart 2012 Çarşamba

Süpriz'e Emek Gerek ...

 
  Salak kargolar daha doğrusu kargocular, ya çok beleşçi çalışmadan para kazanmak istiyorlar ya çok tembel ya çok açıkgöz ya okuma yazma bilmiyorlar yada bunların hepsinin toplamı benim kargo ve apslerimi taşıyan adamlara has bir özellik...
Ptt sağolsun mektup, fatura getirmeyi biliyor, tedaş, aski, başkent doğalgaz sağolsun fatura kesmeye gelmeyi biliyor... Ancak ptt kargo dahil elime ulaşması gereken hiçbir kargo ve aps gelmedi iki senedir elime yaaa. Başlarda hatadır dedik olmadı. Ama annemlerin, ablamın vs. gönderdiği her paket onlara geri gidince anladık ki bu işte bir b*kluk var...
Şikayete gelince de adresi yanlış yazmışlardır diyip çıkıyorlar işin içinden. Gerekçeleri de ptt evi bulamasa fatura, mektup da gelmezdi falan diyo.
Hasbinallaahhh !!!!!!!!!!!!


Bu kadar yakınmamın sebebi Nadya bana erken zamanlı bir doğumgünü hediyesi yolladı. Bir heves evde 3 gün bekledim, "dililililililiiii" telefon çaldı dün. Adam diyor ki "adresiniz bulunamamış, falan fişmekan şubemizde, gidip alır mısınız? yoksa Nadya'ya geri yollıcaz..." 
"Neeeeyy ! oldum tabi. Bugün de sabah erkenden gittim aldım paketi yağmur çamurda, sonrasında derse yetişmeye uğraşarak .....

Sonuç;
MUTLULUK...


Paket böylece elimdeydi... Sağol canım benim. Gurbet ellerdeki büyüğüm, kimi zaman ben ablaymışım gibi hissettiğim kız kardeşim, şen-şakrak, asla yaşlanmıcak ve her zaman benden güzel ablam... Zevkine, düşüncene, mektubundaki beni benden alışına, yüreğine sağlık...
Seni seviyorum ellaaaammm :)



* * *



Ancaaaakkkkkk;
Ömrü boyunca 55'i obezite sınırı sanan naçizane güzel fizikli ablam zevk konusunda şahaneler yaratsa da beden ve kıyafetin üstümde durması konusunda birazcık yanılmış. Ona göre zaten ben miniciğim ...Yada ne giysem bana yakışıyor yada şişman durmuyorum ben hiçbir zaman yada onun gözünden ben bir kardeşin fiziğinde olabilecek minimum hatalara sahibim en fazla. Ancak yanılıyor....Fena halde yanılıyor...
 Bu şahane eşofman üstünün bedeni evet bana olsa da hatta geniş bile kalsa da Allah'ım o ne kumaş yapısıdır yaaa. İkinci bir deri gibi sarıyor beni. Bütün vücut hatlarımı göstermesinin yanında benim bilmediğim ayrıntıları bile gözler önüne seriyor. Böyle deri gibi, kaygan bir kumaşı var. Üstelik de fermuarlı olmadığından iyiiice gö*-gö**k ikilimi feci hale getiriyor. Halbuki çok beğenmiştim. Özellikle rengini. Bir çözüm yolumuz var mı acaba Nadyaa??


İşte böyle bir güzel kendisi.. Ama bana değil sana güzel :)

(not; evet bu yazı sırf telefonda konuşmaktan tırsıldığı için yazılmıştır. Çünkü kırılmandan, üzülmenden daha da kötüsü "bir kere de beğen goncc!" demenden korkuyorum. Amacım seni üzmek değil inan, sadece olmadı üstümde bu... Bunu giymek için en fazla sen kadar olmak lazım çünkü. Ve unutma ki benle aranda senin rahat 25-30 kg var )


Öptüm o zaman ben.. Hadi kaçar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder