12 Mart 2012 Pazartesi

Hastayim Yalnizim ...

  Hastayım, mutsuzum, annemi özledim ve keyifsizim :(

Bugün böyle bir gün işte. Annem yanımda olsun, şımarıklık etmek için değil, arada yanıma uğrayıp "iyi misin kızım?" demesi için istiyorum...
saman nezlesi durumları az biraz soğuk algınlığıyla karıştı dünden beri. Yazıda dediği gibi karlar kalktı ya geç kalmış bir bahar alerjisi durumlarına oje, çamaşır suyu, aseton ve özellikle SİGARA kokusu eklendi.
 Suyun tadı bile çirkin. Burcc diyo ki; "senin ağzının tadı bozuk olmasın?" Hadi canım ! bilmez miyim ben...Suyun tadı çirkin :(
Halbuki susuzum ve buzlu su içmek istiyorum ;(
Mecburen  susuzluğumu giderebilmek için soğuk süt içtim bende. Ne kadar düştüğümü siz düşünün artık. Benim süt içmek gibi kötü alışkanlıklarım yok normalde :)


O zaman kendime ve hastalık tribimi çekemeyen Hüshüs'e gelsin bu şarkı....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder