3 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni Gözde


    Burcc 'un yokluğunda tam ev köstebeği modunda takıldım... Sanırım en büyük korkum ne karanlık, ne insanüstü varlıklar... En büyük korkum yalnızlık.... Resmen depresyona giriyorum... İşin garibi bilinçli ve istekli bir şekilde bu yola giriyorum....

Şöyleki ; dört gün boyunca yataktan hiç çıkmadım... Tüm gece netten dizi izledim, gündüz uyudum, uyanınca iki kaşık yemek yedim (Allah'tan hazır vardı yoksa ölsem yapmazdım.) Geceye doğru kalkıp bir meyve yedim falan. 4günde bu sayede 5 kilo verdim. Ancak sakın ola "ooo ne güzel yaaa öyle kilo verebiliyorsan ne güzel.." demeyin sadece normal bir şekilde bir öğün yemek yiyince tekrar eski kiloda görülüyorum... 4günde 3 sezon bitirdim... Hangi dizi mi? Yeni gözdem ;
VAMPİR GÜNLÜKLERİ


Herhalde dizinin en arsız kapaklarından biri bu... Ancak dizi böyle bir şey işte... Seksi, vahşi, aşklı, tehlikeli... Ben izlerken keyif aldım... Alacakaranlık serisinden sonra vampir, kurtadam dizi/kitapları çoğalınca pek ilgilenmemiştim; çünkü hayalkırıklığı gibiydi benim için... Ve tutulan bir işten sonra mantar gibi çoğalan türdeşlerine pek şans vermem ben. Ancak dizisi başarılı the vampire diaries' in... Kitabı hakkında hiç bir fikrim yok...

Dizide yeni nesil vampir eserler gibi iki aşk/adam arasında kalma durumu var. Birisi uslu, sakin çocuk; diğeri tehlikeli ve serseri çocuk. Ancak bu kızcağızın bu iki adam arasında kalmasının en kötü ögesi bu adamlar kardeş. Bre salak kız, aileyi çökertiyorsun diye çok serzenişte izledim 3. sezonu...
Benim tercihimi sorarsanız -ki kimse sormaz-; Damon...


İzlerseniz eğlenirsiniz bence... Vampirlik, kuralları, ölüm şekli, tarihi vs. durumları pek havada kalmamış, güzel bir sisteme oturtup mümkün olduğunca boşluk bırakmamaya çalışılmış...

İyi Seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder