22 Mayıs 2012 Salı

Son Zamanlarda Yarım Kalanlar...


Son bir- iki ayda yarım bıraktıklarım ;


*Rooftop Prince; Kore dizisi 8. bölümde bıraktım. Şimdilik..Malumunuz finaller.... İlk 3 bölümde çok çok güldüm.


*Bayaa oldu bu dizinin ilk 4 bölümünü izleyeli. Kalmış öyle...


*Okul kütüphanesinden alıp da zamanı gelince geri verdim. Yarım kaldı. Çok sarmadı herhalde almadım tekrar. Yarım bırakmam pek kitap- film olayını. Alır okurum büyük ihtimal.


*Geçen hafta teslim ettim kütüphaneye. Kütüphaneden iki kitap alınca dışarıdan da 2-3 kitap satın alıp öncelik onlara tanıyıp okumasam, emanet kitapları bitirebilirim sanırım 2 haftalık sürede...


*Utanıyorum... Evet bir kütüphane kitabı daha... Bayyaaa oldu bunu vereli, alıp okucam söz...


*Finaller geldiği için 10. bölümde bıraktığım dizi...


*3bölüm izlediğim dizi. Şimdilik yedekler arasında...

       





*Grey's Anatomy 'nin 9.sezonunu, The Vampire Diaries 'in 4. sezonunu, Teen wolf 'un 2.sezonunu, Şafak Vakti 2 'yi bekliyorum. Onlar da yarım ama tamamlanmaması benim suçum değil, COMING SOON...



Yazıya başlayınca aklıma geldi, şarkı da benden gelsin ...





Hiçbir güzelliğin yarım kalmaması dileğiyle...
 Herkesin diğer yarımını bulup yarım yaşamaması umuduyla...

Have a a good night..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder