28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ben Hastayken...


   Bugün okula azıcık erken gittim ki sınav öncesi ders çalışayım. Benim için en iyi öğrenme tekniği 1-birisine ders anlatırken, 2-sınav öncesi kapıda toplu çalışma. O yusuf yusuf hal vardır hani, herkes soru-cevap yapar. Ard arda 2-3 soruya cevap veremedin mi morarıp hızla eksilere düşersin. Ancak sınav kapısında konuşulan her şey benim zihnime kazınıyor resmen.

 Neyse okula erken gittim, kütüphanede yardırmış ders çalışıyorum. Gök kafayı yedi birden. Dolu yağıyo, deli rüzgar falan, ben içimden "derdi nedir bu sonbaharın?" söylüyorum Halil abinin kulakları çınlasın...Pencere açıktı. Ben bir üşü ceket giy, bir sıcakla çıkar sonra üşü modunda 3. hareket olarak çıkardım üstümden  kaldım öyle. Bazen benim gurur damarları fazla çalışır, olur olmaz rest çekerim. Bu üşüme-terleme durumlarında 3-4. harekette bırakırım. Bırakırım ceketle terliyim, bidaha çıkarmam. Yada "üşüyim anasını satıyım yaa" derim. Bugünkü trip bana fena patladı. Midemi üşütmüşüm. Karnım nassıl sancıyor ama. Benim midem sarkık, bir de mide kasları iyi çalışmıyor demişti doktor eskiden. Safra suyu resmen mideme doluyo, hissediyorum, ölüyorum acıdan. 90derece duramıyorum yoksa gerilip daha çok acıyor (olur mu demeyin valla oluyo) Ben böyle 50 derece dolaylarında kambur takılırken aklıma midemi üşüttüğüm için hastanede yattığım geldi.Zaten başka hastanede kalmışlığım yok, Allah artırmasın !! AMİN...



not; elimde kitap...yine her zamanki gibi en iyi dost...

Yıl; 2008, Mart dolayları.
Yer; Antalya Atatürk Devlet Hastanesi.
İğrenç ayrıntılarla mide bulandırmak istemem kısaca vücudumda artık sıvı ve sıvı benzeri bir şey kalmamıştı hastaneye gittik. Karın bölgesi sert, hassas. Apandistten şüphelendiler, değil. Benden 5 dakika önce gelen kadınla şikayetlerimiz aynı. Aynı kata, aynı odaya yatışımız oldu. Ertesi gün teyzeyi endoskopi, ultrason, mr vs için götürdüler. Geldiğinde iki gözü iki çeşme. Safra kesesinde tümör çıkmış, kötü huylu. Kanser karnına da yayılmış. Ben tabi üç buçuk attım. Aynı gün, aynı şikayetler, aynı sebeple hastanedeydik. "Oha lan !! Ben de mi Brütüs???" derken acilden ve ameliyata girmesi gerekenlerden dolayı benim tahlil ve çekilecek zımbırtılar yarına kaldı. Gel de dayan bir gün boyunca !!! Yüzüme karşı kansersin, ölüyorsun deseler içim rahatlıcak en azından hastalığımı öğrencektim,ama yoook. O gün, o bekleyiş off yani .... Sonunda midemi üşüttüğüm anlaşıldı. 3gün serumla beslendim + ilaçlar, 2 gün de pirinç lapası yedim geçti...

O gün o sıkıntıdan Hüshüs'e msj attım. Biz Lise 1'den itibaren Hüshüs'le arkadaştık.(Gerçi o baştan beri bana yazıyordu, olmayınca arkadaş olduk, hafif flörtöz durumları falan) 4-5 ay birbirimizden haber almaz, sonra ikimizden birimiz (sıkılanımız) msj atınca 3-4 hafta msjlaşır sonra yine 5aylık inziva köşelerimize çekilirdik. Biz msjlaştığımız dönem 1. hafta; Hüs'ün kesin sevgilisi olurdu, onunla çok mutlu, aşık falan-filan...2.hafta; Hüshüs kızı aslında çok sevmiyor da kız bunu seviyor olurdu...3.hafta; Hüshüs kızda sorun bulmaya başlar, bunları büyütür, bana dert yanar, benden akıl isterdi. Bir ışık görse kızı boşayıp bana gelmeye hazır...4.hafta kızdan ayrılırdı :) Benim suçum olmazdı ama yanlış anlaşılmasın. Adamın radarına ben girince algıları açılır, ruh tahlilleri yapar, özeleştiri, nesnel gözlem falan derken kızları beğenmezdi. Ben tabi 4. hafta fıydır kaçardım, işim ne :)
O gün msj attım, benim daha açılıp saçılmışım, daha bir halka mal edilmişim (mal ın üzerinde inceltme harfi var yanlış olmasın...! ) Gül diye bir kızla çıkıyormuş, yanında o varmış, sonra görüşürüz, baymış !!! Tabi şartel attı, kulaklarımdan duman çıkıyor sinirden. Evet Hüshüs'den o zamanlar böyle bir hareket, böyle bir abazanlık beklerim ama hastanedeyim falan dedim adam noldu? bile demedi. Yanımda olsa öldürürdüm safı ! Neyse 3 senenin sonu gönlüm artık biraz kaymışken avcunu yaladı yavrum tam bir sene daha...
Neyysee...
Hayatımın ilk çiçeğini de o gün alacakmışım meğerse. Eski sevgilimden (ablamın en yakın arkadaşıydı (ne ayıp ! ) ) çok hoş bir buket getirmişti... Şimdi sayısını unuttum, Hüshüs sağolsun sayısını bile unutturacak kadar çok getirdi...

Vayyy anasını sayın seyiciler... Ne günlermiş bee anmış olduk...

Neyse işte, kısaca ben bugün midemi üşüttüm. Sıcak bir duş, uyku, yemek...düzeldim...

SAĞLICAKLA....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder