21 Mayıs 2012 Pazartesi

HüsHüs 'e...


*Dün uyumadan önce kafamda döndü durdu bir gün Hüshüs'den ayrı düşersem diye. Ya da O hiç olmasaydı diye düşündüm...Yüreğim sıkıştı ve uykum tamamen kaçtı.

 Biz mükemmel bir çift değiliz. Ben mükemmel değilim ve O'da şahane bulunmaz hint kumaşı değil... Ama O'nunlayken dünya eksiksiz oluyor...

 Bir yolculuğa çıkarken her şeyin yanında olduğunu bilir de rahatlarsın ya, öyle işte.... Bir sınav öncesi her şeyi bildiğin için kibirli bir güven duyarsın ya, öyle işte...
 Herkes gitse elini O'nun bırakmayacağını bilirsin. 
O'nun taviz vereceğini, alttan alacağını, affedeceğini, ne istesen yapacağını bilirsin...
O'nun seni çoook sevdiğini bilirsin...
Öyle işte....


Sanırım O, daha çok seviyor....

Ben bu klipteki bulup da bunayan kızı oynuyorum....
Bazen çok şükürsüzüm gibi geliyor, vicdan yapıyorum yahu !!!



not; bundan iki gün sonra "Hüshüs eşşek kafalı öküzün biri yaa!!!" diyebilirim belli olmaz.ama değişmeyecek bir şey var; O sadece benim sevgi dolu eşşek kafalı aşık öküzüm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder