3 Mayıs 2012 Perşembe

Kızlar Serseri Sever...


     Diğer yazıda Vampir Günlüklerinde tercihimin Damon' dan yana olduğunu söylemiştim... Çünkü kızlar serseri sever... Yada en azından ben öyleyim... Her zaman serserilere yakınlık duymuşumdur, sorunlu adamlar beni çekmiştir. Buna arkadaşlık da dahil. 

Niyeyse kızlar olarak ( "salak gibi" );  iyi, temiz, titiz, ilgili, her şeyi dört dörtlük, seven, yardımcı olan falan tipleri pek sevmeyiz. Böyle kavga eden, elini masaya vuran, bazen ilgisiz, serseri adamlar ilgimizi çeker. İlişkinin başında tabi !!!!!!!! Sonra o serseri adamı ev kuşuna döndürmeye çalışırız..... Ne ironi ama ....


Misal Kaybedenler Kulübü'nde  Zeynep (Ahu Türkpençe), Kaan'ın (Nejat İşler) serseri haline vuruluyor. İlişki ilerleyince adam ol! triplerine giriyor... Kaan işte asrın lafını ediyor tüm kadınlığa seslenircesine ;
"Haydaaa, en başta yaptıklarımın hepsi heyecanlı gelmişti sana..
...
Ben buyum. Hiç saklanmadım, hiç değişmedim. Memnun değilsen, senin için yeterli değilsem, s*ktirip gidersin !"

Ancak değişmiyor, dönüşmüyor döngü... Kızlar Serseri Sever....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder