26 Nisan 2012 Perşembe

ÜZÜLDÜM...


Bu yazıyı dün yazmayı planlamıştım ama malum tembellik, uyuşukluk böyle bir şey...

* Öğretmen olma ihtimalimiz ortadan kaldırılıyor sanırım... Öğretmen olmaktan başka bir ihtimali hiç düşünmemiştim üniversiteye geldim geleli... Geçen sene ortalamamı yüksek tutmadığım için çok üzgünüm... Bence her şeyin bir bedeli var.. Buna hep inandım... Benim tembelliğimin bedeli de belki geleceğimin tamamen istemediğim bir yönde değişmesi olacak.... (Kaldırılır, kaldırılmaz, öğretmen okulları bölüm okuyanlara oh olsun! diyor vs. bunlar hakkında yorum yapmak veya sataşmak, karşı çıkmak, tepki göstermek istemiyorum.... Sadece hissettiklerimi söyledim, polemikllere girmicem...)



* Ankara'da niye elektrik kesintileri çoğaldı ya !!! Geçen haftasonu iki gün elektriksizdik. Şu aralarda gece olunca kesiyorlar elektriği... Gece karanlıktan korkanlar var belki! Gece uyuyamayıp pc, tv, kitap gibi seçeneklerle avunanlar var belki! Wc'ye giderken karanlıkta ayağını konsola vuranlar var belki! Bunların hepsi sadece benim başıma geliyor belki....



*Uyku problemim var... Öyle basitinden değil, kocamannnn.... Koskocaman hatta !!!!! Profesyonel yardım almam gerek artık sanırım....




* Alerjim tavan yaptı... Solunum yollarıyla ilgili olan değil, derimin kaşınıp kabarması... Burcc o anlardan korkuyor :)  Ben de kaşınmazsam akıl sağlığımı kaybedecekmiş gibi hissediyorum.... Atarax kullanıyordum alerji için (uyku problemini asıl yaratan sebep de bu olabilir..) İlacın dağıtımı durmuş ve ölmek üzereyim... Başka alerji ilacı verdiler ama vız gelip tırıs gidiyor maalesef ! 



* Kulaklığım bozuldu mp3 için yeni bir kulaklık aldım ama hiiiç beğenmedim.... 
*Param yine yine yine bitti...
*Başım ağrıyor, sanırım bahar beni çok pis vurdu...
*Kilo veremedim... Diyet yapamadım...
*Mezuniyete katılmak istemiyorum, çünkü mezun olamıyorum... Ama arkadaşlarımla mezuniyete katılmak isterdim, ama mezuniyet törenine katılıp da bir sene daha okumak kendimi iyice ahmak hissettirecek....
*Yeğenim biseiklete binmeyi öğrenmiş, yanında değilim ve yeğenlerimin büyüyüşlerine tanık olamıyorum...
*Annemi özledim...

Yani benim modum şu aralar ;
:(

Size iyi günler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder