3 Nisan 2012 Salı

Benim Bir Hayalim Var..


 Daha önce yapmayı istediğim iki farklı fikir vardı. 
1- Şarkılarla senaryo.. Ki yapıldı; O KADIN.. Bence Türkiye'de birinin şarkılarıyla film yapılcaktıysa zaten Sezen Aksu'dan başkası gelmez benim aklıma. Neredeyse her duygunun karşılığı bir şarkısı var... Ancak o filmle harcanmış gibi gelmişti bu fikir. Çok daha güzel bir senaryo olabilirdi. Ben filmi beğenmemiştim. Bir kere böyle bir iş yapıldığı için, ilklerin ayrıcalığı olduğu için kimse kolay kolay böyle bir film yapmaz daha :(

2- Beğendiğim şarkı sözleri, kitap cümleleri, köşe yazıları, dizi-film cümleleri, şiir vs. aklınıza gelen her yayımdan cümlelerle kitap yazmak istiyorum... Sanırım imkansız, yazsam bile asla yayınlanmaz. Herkesten ayrı ayrı telif hakkı falan insanlar asla uğraşmaz... Yani "hayallerim hayal oldu...(deniz seki)

Hemen bir örnek vermek istedim; Misal adamın sevgilisi adamı terkedip gitti.. Adamın o anki ruh hallini söyle bir paragrafta anlatabilirim :

"Bir gün bir gittin...Allah'ım o ne gitmek! Kimse senden uzağa gidemedi...(C. Yılmaz)
Sen gittikten sonra hemen hava soğudu,karladı.(N. Hikmet) Gittin, sanki annem öldü...(K. Tazeoğlu) Vapursuz bir iskele gibi kaldım...(K. Tazeoğlu)
İnsanın içi ağrır mı hiç? Ağrıyor işte...(K. Tazeoğlu)
Yanıma ne kalır adından başka ....Hüznümün acı tadından başka...(Göknur)" gibi...

 Hemen şimdi yazdım, acele oldu biraz fonetik uyumsuzluk var farkındayım... :) Ama genel olarak böyle bir şey düşlüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder