20 Eylül 2012 Perşembe

Yapmak İstediklerim...


Biri böyle bacak bacak üstüne atmış görünce ayağımı onun ayağına dayayıp ayak ölçmek geçiyor içimden de tabe yapmıyorum.





Kızılay'da metroda bazıları bir kapıdan girip karşıdan çıkyor. Bende istedim ama niyeyse hiç yapmadım. Fazla mı ineğim la???


Buz pateni öğrenmek istiyorum. Baya baya çocukluk hayalim gibi bişey...


Kareoke yapmak istiyorum. Feci eğlenceli geliyor, üstelik sesim de fecidir. Rezil olma ihtimaline karşın istiyorum cidden de fırsat olmadı.


Bööyle bir motora binmeden ölmicem bilader yaaa...


Uçağa hala binemedim gitti ya la.... Bincem ama yakındır...

Bunlar yapılabilir istekler. Öyle beylik hayaller değil, hemen yapılabilecek şeyleri yazdım. Yoksa hayallerim bu kadar basit değil tabi ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder