26 Eylül 2012 Çarşamba

BENCE VAMPİRLER ÇOK ŞANSLI LAAAN !



Geçen sene Hüs, Burcc, ben Meşrutiyet Mado'ya gittik. Burcc ve Hüs tatlı konusunda gayet emin emin sipariş verdiler. Ben kararsız kaldım. Ama canım tatlı çekiyor biliyorum. Hatta Mado'ya gidelim diye ben söylemişim; amma velakin menüde beni cezbeden hiiiiiçbişii yok !!

Soruyorlar bana "Goncc, ne istiyorsun hadi sipariş verelim" , yok !
"Nasıl bir şey istiyorsun?", yok !
"Neyi denemek istersin?" , yok !


Çılgınca bir çırpınışla anlatmaya çalışıyorum;

Böyleee.... ımmm.. yaş pastayı severim ama onun kadar katı olmasın...
Immm... sıvı da olmasın ama...
böyleee... şeyyy... ağır da gelmesin, baklava gibi baymasın...
ne diyim ki, böyle kımıl kımıl ?
böyle şey gibi; köpük gibi...
böyle pamuk pamuk....
biraz mousse gibi...
ama burda yok (yanlış hatılıyor olabilirim)
böyle ağzında lezzet patlaması olsun...
hafif olcak böyleee ağzında dolu dolu...
(bu sırada elim solo reklamındaki hem yumuşak hem hesaplı hareketi yapıyor ama daha çok yumuşağa benzeyerek)
köpük gibi olsun.
KIMIL KIMIL ...
Burcc; "o ne demek yaaa?"

O günden sonra Burcc'la aramızda kaldı bu kelime ; kımıl kımıl..

Canımız bir şey isteyip de ne istediğini bulamadığımızda kullandığımız (ama el hareketiyle birlikte) bir espri oldu o...
Burcc'la bizim çok olur. Canımız abur-cubur ister; ama ne istediğini çözemeyiz. Bazen adını koymaya çalışır, bazen es geçer duymazdan gelir, bazen de bir çok seçenek yığarız önümüze.
Daha demin tatlı krizine girdim, ama canım ne çekiyor belli değil.
Yarım saat dayandıktan sonra markete gittim üç çeşit tatlı aldım (gofret, bonibon, biscolata) yedim bir açlıkla ama tık yok ! Boşa kalori yattı mideye .
Çok sinirliyim çooooookkk...
Böyle günlerden, "adını koyamadığım bişey"lerden gınaaa geliyor, gıcık oluyorum.



İş bu sebeple vampirler çok şanslı lan. Adamın seçeneği sınırlı bi kerem; 4 grup kan var, hepsinin bir negatifi bir pozitifi var desek 8 çeşit mönüsü var yaaa.
Üstelik sonsuz yaşam boyunca her gün değiştirseler bir haftada tekrar başa dönen bir mönü.
Üstelik deli gibi bir hazla, tatmin ola ola  hüüüpp-lettikleri bir mönü...
Çok haksızlık ya la....
poffffff !!!! (bu arada bunların ünlem işareti olduğunu biliyor muydunuz?)





Bu arada chocolate mousse resmi ararken görsellerde bunu buldum, gece gece ne canım çekti yaaaaw 
İşte bunun gibi bir şeyler çekiyor canım :(  :(

Hepinize tatlı düşler, hayırlı geceler efenim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder