25 Eylül 2012 Salı

Hayatım Normale Döndü Herhal...


Evvet, işe başladım. Artık "mini mini birler, çalışkan ikiler..." modunda takılabilirim :)
Daha öğrenci sayısı çoook çok az olan bir etüt merkezi ama olsun, ben umutluyum.
Girdiğim en kalabalık sınıf 5 kişiydi hatta bir sınıfta sadece bir çocık vardı.
Ama yıldıramaz beni hiçbir şey.
Paramı alırım, vazifeme bakarım.



Bu hafta sonu iş başı yaptım. Ders 8:30' da başlıyor, haftada üç gün.
Ancak tabi ki bana her şey ters ya da ben tersim.
Alerjik astımı duyduk da alerjik grip, alerjik soğuk algınlığı nedir kardeşim yaaa ?
Boğazım kesik gibi acıyor içten derken ertesi gün hapşurup tıksırmaya, bir ertesi gün de burun akıntısına, bir sonraki gün de burun akamamasına, balgam ve öksürüğe sebep oldu, sesim kısıldı ve iki sefer ateşim çıktı beraberinde midem bulandı. Tüm bu saydıklarım cumaya kadar oldu. Cuma akşamı 12 deyince yattım ben. Tabi uyumak ne mümkün !!! Ateş bastı, soğuk soğuk terledim, sürekli öksürdüm ve sızdığımda sanırım saat 3'tü. Sonra bir uyandım ki nassıl bir mide bulantısı. Saat 5:30; biraz oturdum tekrar yattım ama yok Allah yok ! Uyku benim bulunduğum değil semti, ülkemi bile terk etmiş. Bende duşa girdim, giyindim, kahvaltı bile yaptım ama kursa gitmeye hala bi saat var. Bende izlemekte olduğum Kore dizisini açtım ve bir bölüm izledim. Eve geldiğimde saat 17:00 idi ve uykusuzluktan ölüyordum. Tabi ki ben uyursam herkes uyur ! du ve ben de mecbur geceyi bekledim. Zar zor uyudum
Ertesi gün de saatlerim (radyo, tel, annem arayacak, Hüs arayacak) kurulu olmasına rağmen, alarmlardan 10 dakka erken uyandım. Demek ki neymiş, meslek insana "5dakka daha uyuyayım yaaaae" lüksü vermezmiş. Bünyem bile zınk ! diye alıştı.

Tahta başında olmak çok zevkli, herkes sana bakıyor, seni dinliyor ve o sınıfın hakimi sensin. Saçmalayabilir, istediğin lafı söyleyebilir ve canının istediği gibi icra edebilirsin mesleğini.

Ve tabi iki günde bile komik anılarım olmaya başladı. Misal;
Ben; Deyimler genellikle mecaz anlamlıdır. Örneğin, "içine kurt düşürmek, dedim. Bir öğrenci atladı tabi. Adı Şeker Oğlan olsun (amma da yaratıcıyım demiii) 
Ş. O. ; Öğretmenim! (evet her cümleye öğretmenim diye başlıyor ve parmak kaldırıyor) Tırnaklarınızı yerseniz içinizde kurt olurmuş.
Güldüm tabi bu yersiz bilgiye.
Ben; Annen mi söyledi?
Ş. O. ; Evet öğretmenim.
Ben; Doğru söylemiş, yeme sakın tırnaklarını tamam mı?
Aradan 10-15 dakka geçti, ders bitti
Ben; Sormak istediğin bir şey var mı?
Belli ki aklına takılmış, hemen parmak kaldırdı
Ş. O. ; Öğretmenim, mecaz dediniz ama bir insanın "karnını yarıp" içine kurt koyarsak gerçek de olabilir.
Bebeye bak !!! Ağzından içeri atsak, yuttursak değil de karnını yarsak diyor. Fanteziye bak, velet karın deşen Jack olcak. Vay arkadaş !!!
Tabi ben dumur. Ay savaşçısının damlası düştü sağ yanıma, kalakaldım.


 Gülmeden gayet ciddi ciddi düşünüyor gibi yaptım.
Ben; Hımm... Şeker O. tanıdığın hiç kimse bir başkasının karnını yarıp da içine kurt koydu mu?
Ş. O. ; Hayır öğretmenim.
Ben; Peki hiç çevrende duydun mu birinin karnını yarıp da içine kurt dolduran başkasını. Haberlerde falan seyrettin mi öyle bir şey?
Ş. O. ; Hayır öğretmenim.
Ben; Peki sence bir insanın başkasının karnını yarıp içine kurt doldurması olasılığı var mı? Yüz kaç ihtimal?
Ş. O. ; Yok öğretmenim.
Tabi bende kayış koptu
Ben; Tabi ki yok Şeker !!!!!!!

İlk girdiğim derslik, 8'lerindi. Zibidi kılıklı çocuklar da vardı, üstelik saatin ucunu kaçırıp 10 dakka fazladan ders yaptım, yine de
" Ne çabuk bitti yaaa. Daha yarım saat olmuş gibi
Normalde Türkçe'de sıkılırız" dediler.
Tabi bende g*t - arş ilişkisi hemen kuruldu.

Pazar günü son dersimde, 5.kez (farklı faklı sınıflara olsa da) aynı konuyu anlatırken (ad aktarması) aklıma şu soru geldi;
"HER SENE, DEFALARCA AYNI KONULARI DURMADAN SÜREKLÜ SÜREKLİ ANLATACAKSIN ! BUNU YAPABİLECEK MİSİN? 30-35 YIL AYNI MESLEĞİ SÜREKLİ DEVAM ETTİREBİLECEK MİSİN?"
İçimden cılız bir "evt" sesi yükseldi. Halbuki cevap beklememiştim ben, bir nevi tecahül-u arifti benimkisi. Sonra ses kuvvetlendi git gide.
"evet, Evet, EVET !"
Yapabilirim, yapıcam ! ( yapmıştım diye bağırırdım ! puhahahahah ;D )

Konular aynı bile olsa karşımdakiler sürekli değişecek ki...
İletişim hep farklı olacak.
Nice Şeker Oğlanlar gelip, nice komiklikler olacak.
Çok sevdiğim lise dedikodularının kim bilir kaçına tanıklık edeceğim?

Öyyylleee İşte !
Vatana millete hayırlı olsun.
İşe başladım.
Ve buna mütakip mantıklı saatlerde yatıp mantıklı saatlerde kalkmaya başladım.
Sorumluluklarımı bilip, bir şeyler yapmaya, yarın yapılacaklar listesi oluşturmaya başladım.
Yani galiba bir kez daha bir müddetlik (genelde kalıcı olmuyor çünkü) hayatım düzene girdi gibi.
Uzun vadeli olması dileğiyle...

Sevgili ev arkadaşım Burcc 'a örnek olması dileğiyle !!!
(YAT ZIBAR BE KADIN ARTIK. Bak iddia meselesini gündeme getircem, rezil olcan ;D PUHAHAHAHAHAH ! )
not; evet, ben böyle kahkaha atıyorum kardeşim, puhahahahha !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder