25 Aralık 2012 Salı

ŞÜKÜR....


Son mim'de 2013'ten istekleri yazdığımda bile acaba abartıyor muyum diye düşündüm...
Bir önceki mimde şükretmek hakkında o kadar şey yazdıktan ve öyle hissettikten sonra istediklerim fazla geldi.
Burcc az istemişsin dedi. 
Okudum tekrar yazımı ve bazı şeyleri de silesim geldi.
Çok şey istemişim.
Çok dilemişim, hak etmediğim şeyleri bile...

Sonra bugün bir video izledim...
Ve utandım...
Evet istemek gerek,
Taparcasına dilemek yerine bir takım isteklerimiz tabi ki olmalı...
Biz isteyelim ki Rabbi'm versin, o da dua edip istememizi istiyor,
biliyorum ama...

Bir şeyler için dua edince hak etmediğimi düşündüğüm çooo...ok olur..
Bir şey isteyince aynı anda bir suçluluk içimi kaplar...
Ve videodan sonra ağlama hissettirir...



Tüm istekleriniz gerçekleşsin ama ...
Siz dilemekten vazgeçmeyin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder