1 Aralık 2012 Cumartesi

Justin Bieber Büyüyünce...


Bu çocuk için yazı yazdığıma ben de inanamıyorum evet !!!
Ama aslında bu yazı onunla ilgili değil;
Bu Paul Weasley ile ilgili bir yazı...

Hani şu the Vampire Diaries'deki Stefan...



Dün yeni bölümünü izlerken hafakanlar bastı da beni...
Bu yazıda dediğiimi unuttum, Damon'ı da Elena'yı da şişlemek istiyorum....
Sınav bitti, evde de yalnızım sıkıldım diye izledim yeni bölümlerini...Iyyyk !!!

Neyse demem o ki, o kadar sinir harbinde ara ara daldım falan, başka şeyler düşündüm... Bir ara da göz yanılsaması oldu.... Dedim ki,
Justin bebesi büyüyünce buna benzicek ya la ....
Tabisi de bu kadar karizma olmaz, süt gibi o, böyle kemikli, yapılı, karekteristik bir yüzü olamaz da, hani biraz andırır. Yanyana dursalar kuzen sanırlar en azından...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder