11 Aralık 2012 Salı

ÇOCUKLAR...


Hani dedim ya çocukluk aptallıktır diye...
Öyledir... Ve buna çocukların hakkı vardır...
Aptal olmak-olabilmek haklarıdır....
Dökmek haklarıdır...
Yıkmak haklarıdır...
Takılmak, tökezlemek haklarıdır...
Hata yapmak hakları, ağlamak, sorun çıkarmak, aileyi bezdirmek haklarıdır...
Bin kez aynı hatayı yapabilirler...
Ellerindekiyle mutlu olmayabilirler...
Şükretmeyip birazCIK şımarık olabilirler...
Sadece kendilerini düşünebilirler...
Zora gelince kaçabilirler...
Para kazanmak zorunda değiller...
Sizi tatmin etmek zorunda değiller...
Sizi hayal kırıklığına uğratabilirler...
...
..
.
Çocuk olmak budur çünkü...
Dünyaya gelirken onlara sorulmuyor...
O aileyi ister misin denmiyor...
Korunmasızlar..
Güçsüzler...
Büyüklerine muhtaçlar...

Pucca'nın yeni kitabını okudum. Hızlıca okuyım dedim son bölümlerini... Burcc'a yakalanmıyım dedim... Ama yakaladı beni... "Noldu, niye ağlıyorsun?" dedi... Cevap veremedim... Sindirmeye çalıştım... Düşünmemeye çalıştım... Bugüne kaldı düşüncelerimi paylaşmak...


Ailesinin yaptıkları malum... Okuyan bilir...
Diğer kitaplarında da hissettirmişti bu tür durumları...
Ve bana çoook koydu bir çocuğun iç dünyasıyla bu kadar yalnız kalmak...
Sorunlu bir ailede, psikopat durumdaki bir çocuğun ruh halini dinlemek...


Üzerine bir de geçen Cumartesi Yastık Adam'a gittik.
Psikopat bir ailenin iki çocuğuna deney yapıp, birini 7yıl kapatıp işkence etmeleri...
Bunun bir senaryo olduğunun tabi ki farkındayım...
Ama örnekleri, yaşanmışlıkları var...

Haberlerde hiç mi duymuyorsunuz...
Akıl hastası diye kapatılan çocuklar...
İşkence görenler..
Daha bebekken öldürülenler...

Burnumun direği sızlıyor yazarken bile.....



Nasıl bir vahşettir minicik ruhlar, minicik kalpler avuçlarınızın arasındayken onu hırpalamanız...şiddet göstermeniz...canının yakmanız....merhamet etmemeniz !!! Masum, dünyadan bi-haber, suçsuz....
Ben bir taraf güçsüzken edilen koca koca adamların yaptığı kavgaları anlamazken,
çocuklara yapılanlar kanımı donduruyor...
Nasssıl bir vicdansızlıktır ki acaba...
Nasıl bir beklenti, nasıl bir ego tatmini, nasıl bir ruh hastalığıdır...


Yani bir çocuk ne kadar suçlu olabilir ki????



Sapığına ayrı lanet


Kullanana ayrı lanet



Çalıştırana ayrı lanet...
Onlara yapılan her kötülüğü, acımasızlığı, İLGİSİZLİĞİ, SEVGİSİZLİĞİ, KÖTÜ MUAMELEYİ, İHMALKARLIĞI, ŞİDEETİ ve nice doyurulmamış sapkın düşünceyi lanetliyorum...
Umarım böyle insanların iki dünyada da yatacak yerleri olmaz...

Bak beddua etmeyen beni yine nassıl kızdırdılar...ağlattılar...
Neyse...

Bi veletten şarkı o zaman size... Moral düzeltmece...
Nasıl şeker bi çocuk, ne muhteşem ses...
Arkadaki zibidiye de bakın... Arkadaşını taklit ediyo...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder