23 Aralık 2012 Pazar

2013... ı wanna be everyhing...


4 tane olmasına karşın yabancı dizi ve filmlerden ezberlediğimiz repliğe itinaden "doğmamış kardeşim" Burcc bugün yine günümü kurtardı bebek.
Bende mimini yapıyım artık ayıp oldu dedim.

not; bu arada Burcc kardeşim olsa çok döverdim, saçını başını yolardım garibimin; hiç öyle bir bünyesi yok bizim yamyam kampı(evde)nda yok olur giderdi :)

Mimi geciktirmemde bir etken de 21 aralık- 2013'ü görüp göremiceğimiz kesin değil, kendimi yormıyım dedim :)
deeerrrmişim...
Değil tabi bu arada o konu hakkındaki geyiğe hiç takılmadım ama dershane çocuklar 'hocam ne düşünüyorsunuz?' diye sorunca "ben inanmıyorum, kopmaz" dedim
 "niye bu kadar eminsiniz?" "neden? nerden biliyosunuz?" dediler
"büyük kıyamet alametlerini görmedik" dedim.
Tabi tüm sınıflar ve çocuklar işi kurcalayınca hep aynı konuşma;
"misal Hz.İsa dünyaya inmedi, güneş batıdan doğup doğudan batmaya başlamadı, kadın nüfusu erkek nüfusundan çok fazla değil daha, çok fazla olcak 2-3 katı" gibi...

Ve 8'lerin 9'ların tepki aynı;
"Ne güzel bir erkeğe 3-4 kadın düşecek puahhahahah !!! "
üff hepsi salak !!!

Neyse 2013'ten neler istiyorsun;

*Öncelikle sağlık istemiyorum ben yaaa, çok sıkıldım bu laftan.... Huzur ve rahatlık istiyorum kendim için ve tüm sevdiklerim için(şu an hasta biri olarak en ufak hastalık bile bende rahatsız hissetmeme ve huzursuz olmama neden olurlar. Bunu isteyerek sağlığı kıvırdım çaktırmayın )

not;bundan sonra kendim için söylediğim her şeyi ailem, Hüshüs ve arkadaşlarım için de istediğimi anlarsınız herhal, papağan gibi olmasın...

*Arzu ettiğim her şeyi elde etmek istiyorum tabii (çok korktuğum ve ucu açık bir laf olduğu için hayırlısı demeye korksam da) hayırlısıyla...
Aslında her şeyi bu maddeyle bitirebilirim... İstediğim her şey olsun, bitti :)

.....
Pislik yapmıcam tamam, yazıyorum.

*OKULUM BİTSİN bu yıl....
Nolur nolur nolur, bu suç belki affolur (ilk sene kalmaktan bahsediyorum)

*LÜTFEN FORMASYON ALABİLEYİM !!!
valla parası da hazır helalinden...%80 zamma kadar da dayanabilirim bak, neyse parası veririz nolcek ???

*Ailemin tüm sıkıntıları bitsin !!!!!!

*23 yaş gözümü korkutmaya başladı, yaşadığım en güzel yıl olsun istiyorum...

*Kafama taktığım şeyleri yapabilmeyi istiyorum...
evet evet...senden bahsediyorum tez ! evet g*t korkum başladı şimdiden...
evet evet... senden de bahsediyoruz fazlalık 20 kilo :( ay dur bi tansiyonum düştü su içiiiyim devam.....

kısa bir aradan sonra 2013'ten istek parçalar devam ediyor...

*2013'te hep hayırlı ve iyi niyetli insanlarla karşılaşalım...

*Ablama cillobundan bir mad men ;) Bet'e öss'den güzel sonuç, okullarda başarılar...

Daha ne isterim yaaa,
Şükür....
İstediğim her şey olsun daaaa, başka bir şey istemem :D



bu mudur?
bu'dur...





1 yorum: