4 Aralık 2012 Salı

GICIĞIM, GICIKSIN, GICIKIZ - 1


Öncelikle bu etiketle yazmak istediğim birkaç reklam, film sahnesi, birkaç vecize var ancak kullanacağım kelime aklıma bir türlü gelmedi...
Olur mu sizin öyle benim olur bazen...
Eş anlamlısı, yakın anlamlısı aklımda; ağzımın ucunda kelime; ama bulamıyorum....
Ve tabi kii sinir olup kuduruyorum...



Çocukluğumdan beri, bizim evin kalabalık olmasından dolayı, hep anlatacak bir şeylerimin olmasından dolayı, bir şeyler anlatmak için savaş verilmesinden dolayı :D (Bunu bizim aile anladı) kendimi ifade edemeyince ciddi anlamda sinirleniyorum...
Yaş ilerledikçe azaldı bu durum ama şimdi de kelime dağarcığımın az olması hoşuma gitmiyor !!! Neyyys'sse....

Yazmak istediğim asıl olay şu ki;
 Ben artık nasıl gıcıksam artık, bazen izlediğim olaylara pislik müdehaleler yapmak istiyorum... Kendi kafamda baya bayaa baloncuk çıkıyor, kendi pislik yapışım kendime oynuyor ve arada Burcc 'la paylaşıyorum... Size de anlatayım istedim...


Adını koyamadığım bu durum misal şöyle;
(hani şu gıcık mat 2 konularına önce hoca bir giriş yapar da bir cacık anlamazsın da örneklerle anlamaya başlarsın -anlarsan tabi- öyle yaptım bende)

Wanted' da hani Angelina'nın son sahnesinde, kurşunu yine falsolu atıyor da 360 derece dönüyor en sonunda kendi kafasına geliyor yaa,
 Orda misal o kurşun niye onda bitiyor ki o hızla geliyorsa devam da eder...
O kurşun dönsün dursun o çemberde dönsün istiyorum :)


NOT;
O kadar karışık, belgisiz sıfat, belgisiz zamir dolu bir yazı ki, çoğunuz okumayı tamamlayamayacaksınız, okuyanların çoğu da anlayamayacak...
Okuyup anlayanlar beni ciddi ciddi anlamış, okumuş, hazmetmiş demek... 
Anlayan yorum bıraksın Alla'sen yaaa...

2 yorum: