26 Aralık 2012 Çarşamba

bu mim'den anlaşıldığı üzre; BAĞLANMA SORUNU'm var !


Burcc'la "zor mim" diye direk etiketi yapıştırdığımız bir mim gelmişti Nilesi'nden...
Hemen o an yazmaya başladım, ancak son dakka eve, kapıda kalmış bir arkadaşı yatıya misafir aldık.
O sebeple yarım kaldı, gecikti....
Sorry :(


Öncelikle bu mime zor gözüyle bakmamın sebebi;
"en" "en çok" "en sevdiğin"..... gibi soruları çocukluğumdan beri hiç yanıtlayamadım...
Yaa sevdiğim bir sürü var da...
en sevdiğim diyecek kadar beni benden alan bir şey yok...
ne şarkıcı, ne film, ne kitap, ne en sevdiğin şarkı......

Ben bunun sebebini "bağlanamamak" olarak görüyorum...
bağlanma sorunum mu var ???**!!!
olamaz mı? -olabilir 
:)

Gelelim sorulara;

*en sevdiğim blogger?
Başta Burcc... Ama söylemem gerekir ki dinlemek okumaktan çok daha eğlenceli... kaçırıyorsunuz yani :)
diğeri Serrose... blog dünyasını onunla ve pucca'yla tanıdım ve sevdim..
Bikotbitişört, Melodram, Lokes, Elfony, son zamanlarda tersimpiçtir ilk aklıma gelenler...

*en sevdiğim aksesuar?
Küpe...
Çünkü takabildiğim ve takınca bana az da olsa yakışan tek takı bu...
Yüzük dolmacık parmaklarımda komik duruyor, bileklik sanki kolumu, onun altında kalan el parmaklarımı sıkıyor gibi görünüyor...
Halhal severim ama çok kullanamıyorum...

Ve de saat deyince.... Ben çocukluğumdan üni.ye kadar her gün saatle dolaşan bir insandım.Sonra saatlerim eskidi, paraya kıyıyım da en iyisini alayım diye bekledim... Ama son zamanlarda dayanamadım hasrete ve birkaç tane orta halli aldım.
Ayrıca saat tam olarak aksesuar değil, ne tam zorunlu (kıyafetler gibi, çorap, pantolan gibi) ne de tam aksesuar (kolye, küpe gibi) O yarı zorunlu bir şey (şal gibi, çanta gibi)

*en sevdiğim hayvan?
Yok aslında böyle bir kategori ama bir Labrador köpeğe hayır demem, ama evde değil !
Bir de 3-4 yıllık gonzales sevdam var ama sevgiliden ve ev arkadaşından resti yedim, ayrıca düzenli seslere karşı alerjim var ! o sürekli tıkır tıkır dönünce sonunda onu duvardan duvara halı yapıp doğramaktan korktum !!!

*en sevdiğim içecek?
direk kola diye atlayacaktım ki çok daha baba bir seçenek geldi aklıma; su !
Günde iki lt su içince kendimi kuru hissediyorum düşünün..

*en sevdiğim tatlı?
yok...
eskiden yaş pasta derdim ama soğudum artık çünkü o kımıl kımıl aradığım hissi hiç alamadım, bulamıyorum...
benim için eevrenin gizemini çözmek gibi bişey... İdeal erkeği bulmaktan zormuş yane !

*en sevdiğim yemek?
değişir...
sebze; fasulye, patlıcan...
et; mangal- tavuk,et,adana
ve daha birrr sürü bilemedim şimdi; hepsi de benim bebeklerim...

*en sevdiğim film?
değişir...
fantastik; YÜZÜKLERİN EFENDİSİ...
hiç "en" diyeceğim yok ama
başucu filmi; The Holiday

*en sevdiğim PC programı?
yok...
zerre anlamam...

*en sevdiğim tv programı?
değişir...
bu cevaba şaşırmadınız dimi :)
dizi; Grey's Anatomy, The Newsroom
Ben yurttayken iki yıl gece 12den sonrası Discovery Channel saati oluyordu...
Miami Ink'i çok sevdim. Nasıl yapılır, biraz da mytbusters...
Made güzeldi MTV'de

*en sevdiğim renk?
siyah, mor ve altın rengi (ve türevleri)

*en sevdiğim çizgifilm karakteri?
jeanne d'Arc, herkül, sylvester 

*en sevdiğim yazar?
illa dencekse biri;
Jane Austen,
Jules Verne...


Öfff göbeğim çatladı !!!
bitti benimki...
Mutlu Eller ve Bal Böcükleri'ni mimledim.
Ayrıca okuyup da "ben bunun üzerinden kalkarım" diyen varsa HODRİ MEYDAN...
beklerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder