22 Şubat 2012 Çarşamba

*RESMEN KISKANÇLIKTAN ÇATIR ÇATIR ÇATLADIM !!!




  Bugün okulda yarım yamalak şahit olduğum bir konuşma beni benden aldı . Sınıftaki kızın tekini birkaç gün sonra istemeye gelceklermiş . Söz alış-verişi yapılmış . Erkek tarafı şimdiden nişan hediyelerini ve takılarını yapmaya başlamış . Bu yaz nişan yapılacak , seneye de mezun olunca evlenceklermiş !!! 3 senelik bir ilişkileri sonunda taçlanacakmış sözle .



 Ankaralı bir kızcağız kendisi . Ankaralıların kız tarafı neredeyse hiçbir şey almıyormuş anladığım kadarıyla ; gelinlik ,damatlık ,takı ,nişan hediyeleri , kız tarafının tüm akrabalarına hediyeler vs . hep oğlan alıyormuş . Hatta yanındaki Mersinli bir kız içimi okudu resmen ve dedi ki "yaa ne güzel , bende Ankaralı düğünü istiyorum ; biz hiç para harcamayalım" Doğal olarak bende  "yes, all right baby !" dedim içimden . 
Kız geçen hafta sonu söz yüzüğü almış . Nişan için iyi bir terzi aramaya başlamış falan . Tabiside mende çooooo...ook kıskandım bu durumu . Ve başladım içimden ; "MENDE İSTEREM !!!"



  Hüshüs ' le biz aynen böööle olcaz işte ! Hıh !!!



  Ya da böyle !!! Kendisi bilir valla :) 



   Bende böööyle bi gelin olcam . Bu kadını sevmesem de gelinlik güzel şimdi , yalan yok . Ancak tabi güzel gelin olmak için zayıf olmak bence ilk kural . 

  Haydin bakalım : ARRİVEDERCİ !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder