12 Şubat 2012 Pazar

Farkında Değil...

     Aşk bitti,elimden sanki minik bir balık kayıp gitti...
  Hissettiğim mod tam da bu.Sanki içim artık hiç kımıl kımıl olamazmış gibi:( Ev arkadaşımın (pismandegilsisman.blogspot) belirttiği gibi artık pek gülmüyorum,gülemezmişim gibi.Halbuki gülmeyi ne severim ben,kahkahamda meshurdur hani.
  Ruhumu sıkan,beni bunaltan,ağlatan,kızdıran,susturan her şeyi toplayıp yakasım var,üstünde ter ter tepinesim,öggğk diye üzerine kusup sıvayasım var...
  Yemek yemek beni çok mutlu eder,güzel bir menü beni depresyondan bile çıkarır.Artık neredeyse(!) o bile beni sevindirmiycek;ondan korkuyorum.(ki dünyanın sonuna falan eşit)
  Burcu'nun bugün kurduğu şahane söze katılıyorum ancak değiştirerek şöyle söylüyorum: BENİM SEVGİLİM BAZEN SEVGİLİ BAZEN ÖKKÜZ!
  Dünyada babama en benzeyen adamı buldum herhalde(o kabul etmese de).En çok benzeyen özelliği de hatasını ASLA görmeyip yüzsüzce karşısındakini suçlaması.Hata yaptın yani bi özür dile dimi!yoookkkk ama o öyle olmıcak.Saçmalanacak,bana çamur atılacak,mıç mıç seni seviyorum,seni özledim denecek karşılık gelmeyince de; "ne o,bişey mi var?neden soğuksun?" diye hesap sorulacak.Yok devenin nalı!!!Daha neler???
  Seni seviyorum kardeşim işte,bitirmesene kredini...Ben sana elimi yaka yaka, 10 saat hazırlık yapa yapa sevgililer günü hediyesi hazırlarken; ama sende biraz adam ol yani: DİMİ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder