15 Şubat 2012 Çarşamba

14 ŞUBAT tabiside...



İŞTE BU BENNNN !!!

14 şubatı bitirdiğimiz şu dakikalarda bugünü ele almak istedim....
Bugünün kötü geçeceği sinyallerini ben geceden gördüm aslında... Gece çok geç yattım ; rahat bir uyku  . uyuyamadım , kötü rüyalar yada pek fena sayılmayan kabuslar diye adlandırabileceğim rüyalar gördüm. 
Sabah çok geç uyandım ; sabah demeye binbeşyüz şahit yetmez yani . Uyandığım halde yerimden kalkamadım ; uyandığımda ise feci ötesi bir boyun ağrısı canımı pis yaktı ...

Ders çalıştım ; okuyamadığım osmanlıca şiirler beni kahretti . Kızılaya şööööyle bir gidiyim geliyim dedim . Gittim ; gitmez olaydım . Ev arkadaşım uyarısını bir gün önceden yapmıştı halbuki; ama ben "bana koymaz" dedim. Ne yanlış bir karar vermişim ; herkesin kolunda sevgilisi , elinde çiçeği , yüzünde kocaman tebessümü ile şıkkıdı şıkkıdı salınıyor sokaklarda . Bende HüsHüs' ü andım bol bol.




Sonra da kendimi mutlu etmeye karar verip sevgililer günü hediyesi aldım ; kalem , tükenmez kalem , silgi , stick it , dosya, kitap ayracı, daksil , süslü zarf olmak üzere naçizane ,ufak-tefek bişeyler aldım .
HüsHüs bana diyo ki  ; "sana ilerde kırtasiye açalım." Öyle de zengin gönüllü mü desem , laf dokunduruyor mu desem bilemedim :D





Geri dönüş yolunda ise kavga eden bir çifte bakıcam derken erimemiş bir buz kütlesinin azizliğine uğradım ve öyle pis düştüm ki ; diz kapaklarımdaki diskler çizildi , avuç içlerim sürtünmeden kaynaklanan kısa süreli kıvılcımlar çıkardı sandım .




Ahhaanda! Aynen böyle işte ; ama ben eminim böyle karizma bi görüntü oluşturamadım .

Allah'tan kuytu köşe bir yerdi de pek kimse farkedemedi . Yolun karşısındaki çiçekçi amca "hop!hop!" diye bağırmasa , kızarmış bozarmış bir suratla doğrulurken "dikkat etsene kızım" diye kızmasa daha iyi olacaktı . Sanki ona bi giren çıkan oldu tövbe tövbe yaaa . Salak amca işte hıh !!! Haaa bide kavga eden çiftte her şeyi unutup bana bakıp yarılmasalardı da fena olmazdı . Öküzler benim sayemde kavgayı unutup barıştılar . Bende acıdan gözüm yaşarmış şekilde tıpış tıpış uzaklaştım . Canım fazla tatlı değildir ; ama hala eşofmanımın kumaşının değişi bile dizlerimi acıtıyor desem , şiddeti göz önüne gelir mi bilmem? Bildiğin egedeki efeler gibi küt! küt!!! diye sırayla diz çöktüm . Neyse ...





Uzun zaman sonrasında aklıma geldi , günün kapanışını Muzo ile yapıyorum . Bu adam bir zamanlar radyo dinleme hastalığıma neden olmuştu . Geceleri uykusuz kalmama , dedemle "uyu artık !" kavgaları etmeme , babannemin "ne yapıyorsun sen kızım , delirdin mi ? öyle kendi kendine neden gülüyorsun?" çıkışlarına sebep olmuştu . Belki bir 8yıldır tanıyorum , ara verdiğim çok olmuştu; ama artık dinlerim . Zira kendisi alışkanlık yapıyor bende .
Tavsiye ederim yani , şiddetle hemde : HAFTAİÇİ HERGÜN ; 23:00-01:00 ARASI KRAL POP'TA

Hadin gute Nacht! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder