13 Şubat 2012 Pazartesi

GÜNE BAKAN

     Allah'ım sana şükür !! En büyük nimetinle çok mutluydum bugün ; güneşi gördüm ...
  Asırlar süren bir zaman zarfından sonra ilk kez güneşe dönüp gözlerimi kapatarak hücrelerime ışın dolmasına izin verdim . Kirpiklerimin bir daha açılmamacasına yapışmasına keyiflendim , gördüğüm turuncu ,kırmızı,pembe dünyaya daldım gittim.... İçim ısındı resmen ve formülü basit ; karnım tok + sırtım pek + elde çay + gökte yaşam kaynağı ...
  Bir Antalyalı olarak sıcaktan pek şikayet etmem , hele 4 senedir Ankara'da yaşadıkça . Her kış, her soğukla beraber "yazın sıcaktan şikayet etmeyeceğim" dedim . Bazı konularda şükran duygumuzu göstermeye mecburmuşuz gibi hissediyorum çünkü.







seni seviyoruzzz sevgili güneşşşşş !

duyuyo musun bizi? arada çok yakınıp küfredenler olabilir sana; ama sen aldırma onlara... sen beni duy ve şükranlarımı kabul eyle... sen çiftçiye bak, fırtınada kalan denizciye bak, karda donan evsiz dilenciye, sokağa oynamaya çıkan çocuğa, deplasmanda maça giden takıma, romatizma hastalarına, deniz aşıklarına, her haftasonu pikniğe gitmeyi seven ailelere, flaşı olmayan cep telefonlarıyla fotoğraf çekmek isteyenlere bak...
İYİ Kİ VARSIN...KAMSSAMİDAAAA(Korece ancak nasıl yazıldığını bilmiyorum, böyle okunuyor)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder