6 Şubat 2014 Perşembe

Şimdi Bak Gör Beni #2




*Şu ara karbonitla resmen aşk yaşıyorum... Ekmekarası ve favorim dürüm. Poğaça bi-iki kere aldım panik etme nolur :)


*Ankara'dan Kuğzuu'm geldi geçti ve şimdiden çok özlendi :( Bir nişan, deli-dana gibi alışveriş turu, nazarlara gelip ayak burkma, bir gece acil turuyla sağsağlim tamamlanan gezi kısa sürse de hatun kişisi hocaanım :) daha anası, babası, danası, yiğeni var görcek. Okuyosan Sibel bak ! Bak da gör tatil ne kısa süren bir nimettir... Okulun başlamasına son 3 gün :)

*Şu ara modum şu;







Temam dantel olacak :) Sonunda yolumu buldum. Geçmişte de gelinlik bakıodum, modellere falan. Ama bu yaz inşallah iş ciddiye binip söz yaparsak gelecek yaza düğün var demektir bu. Eskiden güzel gelinliklere vurulup bu olsun diyordum ama iş ciddilik yoluna girince tipik alışveriş kuralımı uyguladım.
1)hangi model sana gider?
2)modelden önce istediğin kriterler neler?
3)teman ve tarzın nasıl olsun istiyorsun? gibi...
gerdanı kapatan boyna kadar dantel, kolları dantel bir gelinlik istiyorum/ dantel perde kumaşı gibi olmasın/ boğmasın beni/ tema dantelse asla kırık beyaz olmaz unut, bembeyaz olmalı/ etek kısmı dantel istemiyorum, göbekten yukarısı dantel olsun ki duvak eteğe indiğinde duvağın ucundaki danteller kaybolmasın etek kısmında belli olsun/ dantel- kumaş geçişi düzgün olsun sırıtmasın/ etek göz yormasın, sade olsun, üstü yeterince dantel belki biraz taş-maş olacak/ duvak sade olsun/ bla bla blaaa
Bu dertlerimi anlattıktan sonra eşşek değil ya terzi öneride bulunur herhalde :)

Hüs de bildiğiniz bir Cengiz Abazoğlu bir Hakan Akkaya ruhu varmış da biz bilmiyomuşuz. Gelinlik fotoğraflarını attım; yok şunun dantel motifi güzel, şunun arkası ötekinin önünde daha iyi durur, berikinin kuyruğu güzelmiş vs vs :)


not;Tam Türkiye gündemine uygun şu şiirini koymadan edemeyeceğim!
*İki arkadaşımla dün akşam Bedirhan Gökçe'nin şiir-sohbet gecesine gittik. Hiçbir haltı iyi değilse bile bu gençlik parkı etkinliklerinde seviyorum büyükşehir belediyesini...(kimse kusura bakmasın ama yiğidi öldür hakkını yeme mantığım ve adalet duygum bunu söylemeye mecbuuur ediyor beni)



*24 yaşındayım sevgililer gününde hep yalnızdım.... hadi onu geç Hüs'le bu mart 5yılı bitirmiş olacağız bir sevgililer günü yanyana değildik... Ama bu yıl şu manzaradan kurtuluyorum çünkü inşallah Hüs yanımda olacak bu sene :) Mutluyum huzurluyum :D

ohh valla rahatladım yazdıkça... bu bol resimli yazı yazma olayını özlemişim hem pratik hem atıştırmalık oluyo :)

*Şu ara en çok dinlediğim parçayı paylaşmadan geçemiiciğim;
not; bu boy kirli sakal her adama yakışır sanıyordum ama fena halde yanılmışsam demek ki... hayır eli yüzü de düzgün çocuk niye böyle olmuş ki; saçı da kısa ondan mı gitmemiş? yok yok bariz yakışmıyo :(

o zaman gelsin;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder