22 Şubat 2014 Cumartesi

Bu Anneler Kızlarından Ne İster ?

Şu aralar türkülerle aram yine içli-dışlı. Bunda Hüs'ün gece konuşmalarımızı istek yaptığım türküleri söyleyeerek kapatmasının payı elbette ki çok. Ben sözleri yazıyorum, o söylüyor :)

Neyse olan var olmayan var ah almayayım şimdi :)
Bugünün şarkısı Zahidem... Acıklı, hüzün kokan, Neşat Ertaş'ın bir de Hüs'ün sesinden dinleynce müthiş bir eser... Şarkının sözlerini Hüs'e atarken farkettim ki;
"anan seni seni bana verirse, nemize yetmiyor el kadar hasır..." 

Sahi bu anneler bu kızlarından neler istiyor da, "zengin" olsun, "malı olsun" "yaşı büyük olsun" "gözü kara olsun" "erzurumlu olsun" "antepli olmasın" "sağa bakmasın"  "memur olsun" "ailesi 7göbek aristokrat olsun" bla bla bla...


Benim başıma gelen onun başına gelmesin diye mi?
Ben yaşamadım; o rahatı yaşasın diye mi?
Kompleks mi?
Kendi hayallerinde mi gerçekleştirmek istemesi mi?

Nedir bu annelerinin kızlarından istedikleri?????
not; din konusunda azacuk ince bir çizgisi olan anam, sokaktan geçen çöpçü istese vericem sizi der Allah'tan...

o zaman gelsin,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder