12 Şubat 2014 Çarşamba

Benim Güzeller :)

efenim bunlar benim güzeller;



anlaşılacağı üzre burnumda tütüyorlar ki bol bol anmaktayım...

sol başta benden büyük olduğunu belki tahmin etseler de yaşına asla inanmadıkları süpersonik ablam... arkadaş ve yakınlarımdaklerin ailenin en güzeli seçtiği hatun.... beni en çok benzettikleri kişidir kendi aynı zamanda...



renkli ruhu hiiç değişmesin inşallah...
*   *   *


bu hatun kişisi de benim bir küçüğüm... benden dört yaş küçüktür kendisi ve o da bizim ailenin tümünün tutulduğu yaşını göstermeme hastalığına yakalanmış olduğundan daha ufak anılır hep... ayrıca benim 3güzeller arasında gelecek vaad eden klasmanında birncim :) (3güzel derken ben hariç tabii !!! )


hep bi hava hep bir eda... bu nedir yahu !!!

*   *   *


bu vatandaş bir zamanlar nerdeyse benim tıpatıpımken alıp başını yürüyen erkek kardeşim...kendisi evin en küçüğü, biricik oğlumuz :) gerçi şimdi yeğenler var ayrıca eşşek kadar herif neresi küccük :)



benim lisemde böyle bir çocuk olsa kesin aşık olmuş, kerem olup yanmıştım... karizmanın sözlük karşılığıdır nokta net !

*   *   *



bu da evimizin ablası.... kızım 2014 yılı itibariyle kaç yaşındasın farkında mısın ? ben şahsen her sefernde senin yaşına hayret hayret hayret ediyorum... 


ikinci yeğenimin doğumundan sadece günler sonra... yüzde ne bir makyaj, ne fotoda bir hile. hani kız çocuğu annenin güzelliğini alırdı??? hani loğusa dönemi kadınlar çirkin olurdu??? hani yüzü gözü şişer, kızarıp bozarırdı???? lan, ateyizler açıklayın !!!

*   *   *


eee tabi bu güzel genlerin alınmış olduğu kaynak da şahaser olunca... ehem ehemmm !!!
birçok fiziksel özelliğimiz olsa da ilk bakışta pek benzemediğimiz validemiz... 
bir gözü yeşil, bir gözü ela,
eee bu güzelliğe can feda :)




Peder bey gençliğinde az can yakacak tipte değilmiş... bence hala yakışıklı...
amma velakin pek kesmeyi sevmediği sakalları ve genelde hep nasıl yakalanıyorsa en saçma pozlarla veya pek görmek istemeyeceğiniz ev halleriyle dolu fotoğraf albümünde zaman kaybetmek istemedim pek :)
kimilerinin beni en çok benzettiği zat-i alileridir muhterem...

ANLAŞILACAĞI ÜZRE EVİN EN ÇİRKİN BENİM EVET; ne var yani !!!!

bu yaptığım "acıya gülmek" 
evin hem en çirkini, 
hem en kilolusu -ki doğuma iki gün kala bile benden 2-3 kilo zayıf olan ablam da dahil buna
orta kardeş bunalımında savrulmuş biriyim ben...
acıyın bana hımmmm :(


o zaman gelsin;
benim tüm güzellerime 




bu arada unutmayın haaa !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder