22 Şubat 2014 Cumartesi

Sevgilim Bazen Denişik :)

Hüs'ün bazen davranışları tutarsızlaşıyor.....Misal bazen her Türk erkeği kadar homofobikken bazen de millet ne der umursamadan koskoca uzayıp giden bir sırada benim babetlerimi ayağına geçirip kendi spor ayakkabılarıyla dinlenmemde ısrar eden bir adam. Bazen kızsı en ufak davranıştan ölümüne kaçsa da bazen de beni güldürmek için "ayol" diye kırık konuşan, youtube'da izlediğimiz taglerden hareketle çok eğlenince "eehh ne var bunda, o kadar hoşuna gidecekse sen de bana yapabilirsin" diye makyaj masasına oturan bir adam...

Hele artık iyice millet ne der düşüncesinden sıyrılmış gördüm ve bir kez daha sevdim Hüs'ü.
Bi kendisinin, bir odasında kalan diğer astsubayların bir de ergen kızların bayılaarrak izlediği Medcezir'i beraber izledik bu gelişinde. Ben de oyunbozan olmamak adına bu km, bu neci, bu neden böyle yapıyor sorularımla olaya dahil olmaya çalışıyorum o da halinden gayet memnun bana bir heves diziyi anlatıyor.


 Odada izlemeye başladığı zaman arkadaşları değiştir falan demişler ama şimdi haftanın en büyük eğlencesi olmuş; Medcezir izleyip alay etmek, insanlara küfretmek, kızlara laf atmak, sapık sapık yorum yapmak, babanne gibi dizi eleştirmek...

Yine bu gelişinde evimize çok yakın olan kütüphaneye gittik. Sıkılmasın diye bir kitap seç dedim. O da "nasıl olsa iki gün sonra gidicem, devamını okumak zorunda kalmayacağım tırt bi kitap verebilirsin;hafif, kızsı kitaplarından falan" dedi.


Ahanda böyle çirkin elli sevgilim kitaba dalmış, etrafında ona şaşkınlıkla bakan bir sürü adamı umursamadan vakit geçiriyor.


O sırada ben de bu manzaradaydım :)
Çok bayıldığı için kitabı onca askerin arasına,tugaya götüren sevgilim, serinin ikinci kitabını alıp kendine yollamamı bekliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder