4 Şubat 2014 Salı

geç kaldın...gelmesen de olur artık...

diye gurur yapmadan eskiden edilmiş bi-iki lafı aktarıp gidicem;
konu bütünlüğü yoktur, gecenin bir yarısı benden o performansı bekleyen arkadaşa afiyet olsun; muhtemelen yakın tarihte beynini yemiştir...


Görüntümüz düşünceli bir izmir'li esnaf arkadaşın bayan wc'sinden. Erkek tarafında da jöle, deodorant vs varmış'mış bilemiyciiğim. İşin ilginç yanı -bence yani-  burası bi cafe-bistro değil, nargile kafe. Yani olay çay, nargile, ıhlamur hesabı...Bu sahne olmasa da olur gayet tabi...
not; evet hususi kadın değil bayan diyorum; çünkü kadın kelimesinin büyük ihtimal diftong değişimi sebebiyle oluşan kulağı tırmalayan çirkinliği ve kabalığı yüzünden hiç hazzetmiyorum... 


Bazen böyle süpriz misafirleriniz olabiliyor, kitabınıza katık oluyorlar...
not; ev benim değil, haliyle halı ve koltuk örtüsü benim zevkim değil :) eğlenceli kişilik ablam'a ait


Bazen böyle renkli kişilikler karşınıza çıkabiliyor, siz simsiyah giyinmişken yaşınızın iki katı teyze alay edercesine gezebiliyor...


Kendimi şimdiden taşınma moduna soktum... Çok erken biliyorum; ama üzgünüm sevgili odam artık odadaki tek emanet eşya benmişim gibi duruyor...


İnsan büyük konuştuğu, asla yapmam dediği şeyi yaşamadan ölmezmiş...IT'S THE RULE !!! Hay bin kunduz...Sen onca sene ergen ergen öss dönemi assssla antalya'da okumam de, sonra formasyon işi çıkınca; ev arkadaşım da ankara'da formasyon ili belli oluncaya kadar buralıyım, antalya'ya nasıl olsa dönmicem de...
Sonra tut evde yaşar para biriktiririm / yeni bir ile, eve, yurda vs kim alışacak canım !!! de ve hayalinin ilk sırasına yerleştir(işte bunlar hep mantık evliliği...)... VAYY ARKADAŞ BE !!!
hayırlısı diyorum,
ii geceler diliyorum
yewwwrruuğm...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder