11 Şubat 2014 Salı

BAKIŞ AÇISI...



herkesin kendi bakış açısı var... bir olaya bin yorum gelebiliyor...misal bundandır nefretim bir edebiyatçı olmama rağmen şair burda ne demek istemiş'i bulmaya...sen ancak şair burada bana ne hissettiriyor, benim hayal dünyamda ne oluşturuyor'u bulabilirsin...

farz-ı misal bugün;
*iş yerinde pinti olarak adlandırıldım...
(ev arkadaşım gittiğinden beri kaloriferi hiç açmadığımdan... "bu tarihte, bu havada, ankara'da... aa aaaa!!!")

*babam tarafından para konusunda dikkatsiz olarak adlandırdım...
(tamir ettirmek yerine bi ay umursamadığımız için damlaya damlaya faturayı göle çeviren musluktan kol gibi giren...pardon gelen 350liralık su faturasını öğrenince)

*erkek arkadaşımca savurgan diye adlandırıldım...
(para konusunda ya dikkatsiz, ya gereksiz harcayan; ay sonunu düşünmeyenmişim...)

*eee bana göre de normalim bilader

ee napcaz şimdi?
o zaman gelsin;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder