23 Haziran 2013 Pazar

YENİ GÖZDE :)




Dün gece denk geldim ve başladım izlemeye. Bugün izinli olduğum için gece istediğim saatte uyuyabilecek, sabah istediğim saatte kalkabilecek olmama güvendim ve zaten taze gelin olan, 3 bölümü yayınlanmış güzelliği bir oturuşta bitirdim.

 Polisiye ve hastane dizilerini çok sevdiğimi farkettim; bazen bir de fantastikler.
Hastane dizilerinin gerçeklik yönü olsun, hayatın her alanından her duygusundan söz etsin, içinde biraz acı, biraz neşe, bolca aşk olsun yeter; hayatımın aşkı GREY'S ANATOMY gibi...
Polisiyelerde biraz daha farklı. Criminal tipleri pek sevmiyorum, mükemmel hayatları olan mükemmel polisleri sevmiyorum, soğuk hava veren polisiye dizileri sevmiyorum. Ben bayaaa seçiciymişim yaaa aslında polisiyelerde :)



Bu dizi anında sardı beni neden acebaağğğğ ;)
Konusu sıkmayacak, kadaeme kademe örülecek, katman katman büyüyecek bir hikayesi, dozunda macerası, güzel çekimleri, süper manzaraları ve bolca güzel adamları var; Daha ne olsun !!!


Daniel Sunjata hoş adam, çoook hoş adam. Bir adam hem yuvarlak yüz hatlarına sahip olup hem bu kadar erkeksi ve karizma olur mu???
(Çünkü erkeksi görünmenin yolu sivri burun, sivri çenedir... (benim insanların yüzlerinin "yuvarlak" tanımımı anlamayan, anlasa da hak vermeyen, benim gibi mantık oturtamayan çok olur. bu adamın yüzü yuvarlak hatlı değil diye düşünenlere saygım var...)
Başrol oynadığı bir filmini izlemedim hiç, en son Aşk ve Para'da izlemiştim, hep beğenmişimdir, evin yaramaz çocuğu görüntüsüne ve -sakalsız hali bad olup- sakallı haline bitilebilir... nokta

Aaron Tveit'e gelince mal bu! diye iğrenç bir yorum yapacağım. Adam ortada yani (iyi ki sarışınlardan hoşlanmıyorum yani; iyi ki.... yoksa neler olcak düşünemiyorum...) Ben de bu yavruyu ilk kez bir bölümünü dahi baştan sona hiiiç izlemediğim Gossip Girl'de görmüştüm. Güzel de bulmuştum yani. Ancak Sefiller'de aşık olmuştum resmen. O isyankar ruhuna, serseri çapkın gülüşüne kurban yaaa. Bu diziye bu role de süper gitmiş. Yalnız iki saniyede kolejli burjuva çocuğundan serseri kabadayıya dönüşü nassıl da güzel gitmiş bebeye. Aaron'da da brad pitt ve edvard norton sarışınlığı var... Yani bilinen sarışınların (bebek yüzlü, kolej çocuğu, zengin zibidi) aksine biraz daha derin, karizma, olgun bir duruşu var.



Yani biri "ballı lokma tatlısı" öteki de "aman hadi hatırlısı !!!"
İki güzel adam bir dizide;
Biri ana yemek, biri tatlı gibi...
Yani Daniel müthiş bir biftekse, Aaron da limonlu cheesecake gibi :)
İzleyin diziyi, sarar zaten.
Umarım güzel devam eder, uzun sürer.
Vatana millete yeni dizi hayırlı uğurlu olsun...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder