17 Haziran 2013 Pazartesi

Trans...


The Mentalist'i müthiş kısa sürede aşık ola ola yalayıp yuttuğuma bakılırsa, bir miktar akıl oyunları, hipnoz falan dikkatimi çektiği anlaşılabilir. Bir iki ay önce Trans'ı görünce izlemeliyiz! dedim. Çok film izlediğimden midir yoksa kendime olan aptal film güveninden midir bilinmez iyi olacağını anlamıştım. 
Vizyona girdiği ilk gününde hemen atladım tabi; Büyülü'de bir kez daha büyülendik...



Film, son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biriydi.
Zaten başrolde James Mcavory var arkadaşlar, ssııhh lütfen :)

Senaryosu, oyunculuk, kurgu, efektler, müzikler her şey çok güzeldi. 
Woww !!! dediğim bir filmdi kısacası.

Gelelim hikayenin kahramanına;
James McAvory...
Eski yazılarımdan hatırlarsanız güzel adamlar listesinde o da var; üstelik torpilli, İskoç olduğu için.
Ben bu adamı Penelope ile tanıdım; her ne kadar yağlı saçları ve çocuk suratlı olsa da "woww" erkeğiydi.

Baksana ablası yaaa :)
Özellikle; Penelope "COME ON!" diyo yaaaa,
abi de öyle, sonra da götür beni gittiğin yere yaaa...


Neyse, patlayışı bence Wanted oldu.
düşünün öyle biri ki ilgimi Angelina Jolie'nin üzerinden çekip kendi üstüne toplayabildi.
Bunu yapabiliyorsa ya özel güçleri var demektir, yada olay bitmiştir :)


Baksana karısı kaç yıl geçmiş hala melul melul bakıyor. Hayır yani bakılmaz mı bu adama.



Tüm filmlerini izleyin. Adamın psikopat bir yanı, insanı rahatsız etmeyen bir delilik tarafı var. Özellikle güldüğünde oluşan...



Bakın ama öyle değil mi?
Piç desen değil, deli desen değil, çapkın desen değil o bakış...
Deliliğin sınırı ve aynı zamanda dahiliğin ve oyunculukta zirvenin kıyısı...



bu arada;
 Bella nın nefes alışverişini nasıl ki sinir bozucu bulduk, seks anı zamanıydı resmen ama kız bunu itici bir şekilde veriyordu. Farkettik ki Kristen bütün filmlerinde bütün ateşli sahnelerinde bu nefes alma verme olayını yapıyor ve biz bundan hep nefret ediyoruz. 
Elena (the vampire diaries) üzüntülü ve aklı karışık konuşma anlarında hep aynı kekelemeyi yapıyor ve biz sinirden kuduruyoruz.
Bazı oyuncuların bazı tepkileri hep aynı olunca sevmem ben..
Ama ablası bu adamın korkmuş, biraz sinirli, biraz çekingen olarak verdiği dayak sonrası, tehdit sonrası oluşan tepkisi bütün filmlerinde aynı. Wanted, Trans, Xmen gibi... Ama olsun ona yakışıyor.

not; eğer bahsettiğim şeyi anlamadıysanız ya hala anlatım tarzımı hazmedememişsiniz, ya da dikkatsizsiniz...


Aynı zamanda olgun, romantik, müthiş bi adam
en azından oyuncu hali öyle...
Bayıldığım bir oyuncudan muhteşem bir film...
İzleyin...

not; bu cancağıza da bir maşallah demeden geçmeyin :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder