22 Haziran 2013 Cumartesi

90'LAR....


'90 doğumluyum ve doksanlarla ilgili her ne söylenirse üzerime alınırım...
Şarkılarına bayılırım -Türk pop müziğinin en az şimdiki zaman gibi utandırıcı şarkıları olduğu kadar en iyi ve en unutulmaz şarkılarının yaşadığı ve kapandığı devirdir bence...-
çek içime sinmiş, yer etmiş, devleşmiş, bunayınca bile hatırlanacaklar listeme girmiştir...



Ankara festivali ve Ankara alışveriş festivali birleşmiş mi ne?!... ilgilendirmiyor bizi neyse, bence yetersiz bir tanıtımla başladı. Festivalin 4. gün haberim oldu. Hayır bilenler biliyor olabilir ama benim gibi kazma ve cahiller nerden bilsin... Tanıtıma 10 üzerinden 4 verdim :(

Neyse efenimmm, gayet güzel sanatçıları çağırmışlar... En azından aynı gün çıkacak sanatçılar uyumlu, her güne bir format düşmüş neredeyse, her kesimden sanatçı vardı ki ben çok beğendim... Kimisi sadece fantezi müziğe gidecek, kimi popa kimi rock'a kimi de halk müziğe... Çağırdıkları sanatçıları mantıklı seçimleri ve her zevkten insanı düşünmeleri 10 üzerinden 9 :)

90'lar partisi olduğunu duyunca gitmezsem ölürüm.... en olmadı göbeğim çatlar modunda dolanıyordum...
hemen kızları toparladım ve dün ordaydım :)

Ben en son ne zaman böyle mutlu oldum, böyle eğlendim, hem duygulanıp hem çığlık çığlığa sevinir :)
İçimde kocaman balonlar şişti durdu, hani gondolda aşağı inerken sanki bi balon salise salise büyür yaaa, öyle işte :D

Metin Özülkü orkestrası çıktı, potpori yaptılar zaten havaya girdik :)
Sonrası Harun Kolçak. Hala aynı deli :)
Gidip en bilinmeyen şarkısını söylemese eşlik ederdik de akıllı şarkıyı kötü seçmiş. Hatırlanmayınca da müthiş bozuldu... Yazık kızzz, kıyamam....
Ama bu şarkı gayet hatırlanıyordu.


Eda Özülkü çıktı sonra. Hala güzel, hala naif, sevecen, muhteşem sesli kadın...
Nasıl içten gözüküyor öyle... O şarkı söylerken -ve biz cırtlak cırtlağa eşlik ederken- dedim ki ;
"Oranı buranı açıp, mayoyla sahneye çıkmakla popçu olunmuyor işte. 20 yıl öncesi yaptığın şarkıya haala herkes bir ağızdan eşlik ediyorsa, hala insanları hüzünlendirip ilk günkü gibi mutlu edebiliyorsa,
dostum sen bi harikasın !!!
Bu eşiyle söylediği şarkı, bu da yazılış hikayesi. Yani bildiğiniz hovardalığa sitem :)
not; millet ilişkisinde kızgınlığını şarkı yapıp hit olsun, biz gırtlak gırtlağa ....!


Çelik'i öyle çok beğenmem... Tipini, duruşunu falan... Ama dün yüreğimi titretti resmen. Karizma valla adam.
O sözler beni benden alııırr, bilinmez diyarlara jet hızıyla salar bırakır, ne diyim...
Bu da en babaların babası şarkısı...


Adam sesini konuşturdu, kemanını konuşturdu, unutulmazlığını konuşturdu; daha ne yapsın...
Sonuna Kadar Geldik Aşkın...!!!


Her dönem, her kesimde, her sektörde patlayamamış ama bir çok patlayandan daha yetenekli ve daha hak edecek insanlar vardır. Bu kadın onlardan biri. Bu arada hala çıktığı ilk gün ki gibi gözüküyor. Bilmediğimiz bir şarkısını söyleyince biz hatuna kitlendik :) İnşallah bacaklarına nazar değmez, bildiğin hala taşşş!
O zaman imkansız aşkın şarkısını bilirsiniz;
"Seni Bana Yar ederler Mi???!!!"


Her ne kadar eski hali güzel olsa da şimdiki hali fena ! Mavi, pullu, parlak ! tek kolu açık, mini bir elbise sarı saçlarıyla felaket olmuştu bence...Ankara havasına uymuş yani abla'm ...
not; iğrenç klip için sorry... Napalım klip çekseymiş hatun en güzel şarkısına...


Ve Türk pop'unun çocuğu, en genç adamı :)
Bebek yüzlü, biraz pop, biraz rock'n roll, biraz asi, biraz Michael Jackson çakması güzel adam Burak Kut...
En çok onda eğlenildi...Bağırmaktan sesler kısıldığı halde en çok eşliği o aldı...


Ben bayılmakla kalmayıp çok da duygulandım... Özel bağ hissettiğim şarkılar, şarkıcılar, sevdiğim insanlar...
What a wonderful night!
Ankara'da olup da kaçıranlara üzüldüm. Bugün Murta Boz ertelenmese eminim dünün 3 katı kalabalık olacaktı ve çok saçma olacaktı. Yazık olur bu şarkıları, şarkıcıları sevmeyenlere...
Neyse...

Hatırlatmak gibi olsun, eski post ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder