29 Ocak 2013 Salı

ÖTEKİ TARAFA GİTTİ-GELDİ


Bilgisayarımdan bahsediyorum evet....
Üniversiteye ilk geldiğim yıl alındı zat-i 'alileri...
Tam işe yaramaya başalayacağı dönem (tez) çat dedi gitti....
Hard-disc bitmiş....
Zaten tren gibi ötüyordu, fırın gibi ısınıyordu ama ben kendimi kandırıyordum...



Allah'ım kudurdum tabi ben... Tamirci falan derken tam da çulsuz zamanımda sadece hard-disc 150-160 tl idi...
(Zaten benim çulsuz olmadığım dönem mi var yaaa. Bunu ayrı bir post yapacağım...)
Yaptırmadım, aldım benim külüstürü eve geldim.
Sonra (bi hafta-10 gün sonra) bir açayım dedim, açıldı bilgisayar...
Hiçbir şey olmamış gibi ellerimi vücudunda dolaştırmamı, yüzüne yüzüne bakmamı, yine saatlerimi, emeğimi karşısında harcamamı istiyordu yüzsüzce....
Çekip giden oydu, beni yarı yolda bırakan da... Ama canı sıkılmış olacak ki, baktı benden de tık yok, kalktı tekrar kucağıma oturdu, yerini aldı...

Hala ötüyor, ısınıyor, sinir ediyor beni, ama aynı zamanda tatmin de ediyor...

O zaman benim külüstürüme gelsin;

not; külüstür dediysem o kadar da değil bu arada... Haa onu diyim de ! Yani benim laptop su bile geçirmiyor arkedeş, ben gömerim de siz gömmeyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder