7 Ocak 2013 Pazartesi

NEFRET EDİYORUM !!!!




*BİR KERE DE DÜZGÜN KULLANAMADIĞIM ZAMANA;
Daha fazla yorum yapmıcam ders çalışamama, istediklerini yapmama durumlarına...
Bana bile KUS geldi çünkü...



AŞIK OLAMAYAN AMA UMUTLANDIRAN ADAMLARDAN;
Hayır yani niye umut veriyorsun o zaman...
Kafam karışık, bir ilişkiye hazır değilim, çok kırıldım korkuyorum deyip de eli, gözü, dili, tavrı başka olup kızları umutlandıran adamlardan...
Bu sadece erkek olmak zorunda değil, kızlardan da...
Ama benim özellikle şu sıra canımı sıkmış bir mevzu var;
Kod adı; öküzün evladı ! 
not; benimle ilgili bir durum değil bu tabii ki. benim Hüshüs'üm var.


*CANIMIN SÜREKLİ YİYECEK BİR ŞEYLER İSTEMESİNE VE BU İHTİYACI GİDEREMEMEME;
Yaş ilerledikçe ağız tadı da farklılaşıyor, daha kaliteli oluyor. Benim de canım antin kuntin şeyler çekiyo hep :(



*NEFRETLİK LİSTESİNİN KRALI
Bugün bu yazıya başlamama sebep durum;
herkesin söyleyecek bir şeyi var ama uzatmaya gerek duymuyorum ben daha fazla;
sadece;
üşüyoruz, ne kadar yakınsak da faturalardan yakıyoruz, yaktıkça ödüyoruz o faturaları. Biz ödedikçe de her ticari kafa gibi bu ürüne de zam yapılıyor sonra. Bitti bu yani...

Neyse...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder