29 Ocak 2013 Salı

Money must be happy !


Hayır paramız çokmuş gibi oldu etiket ama;
Elimizde yok, olunca da refah, huzur, mutluluk hepsini getirmeli...

not; yazıyı okumasan da video yu izle :)

"elinize ne kadar para geçiyorsa o kadar harcıyorsunuz..."
Misal sadece bir öğrenci bursuyla da yaşayan aynı insan, üstüne bir burs daha alıp bir de part-time çalıştığında da hep bir ay sonu getirememe, hep bir buhran dönemi yaşar...
Para azken öncelik yemek, içmek, barınmakken,
eline para geçtikçe buna kılık-kıyafet, kozmetik, kitap-dvd, dışarda sürtmeler, gezmeler.... eklenir kişinin zevklerine göre...

İki sene öncesine oranla şuan elime geçen para 2kat tam tamına...
Ama aynı tas, aynı hamam.
Sıfıra sıfır elde var sıfır !!!
Bilgisayarımı bile yaptıramadım :(
hııımmm (ben acılar kadınıyım...)

Misal son zamanlar ne zaman elime para geçse kenara atıyım dedim ama aksilik çıktı hep;
*Buzdolabı bozuldu, yeni buzdolabı aldık...
*Yeni buzdolabı bozuldu tamir ettirdik...
*Doğalgaz faturası dudak uçuklatcak cins geldi...
*Maaşın yarısını kenara atcam dedim, işten kovuldum...
*Olsun idare ederim dedim özel ders öğrencim bıraktı...
*Sınavlar için kazığın babası okul içi kırtasiyeden fotokopi çektirdim...
*Yılbaşı harcaması... Hediyeler falan...

Eee daha ne olsun be bilader...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder