30 Kasım 2012 Cuma

DÜN...



Okula giderken dün, bir evin bahçesinde iki tane tavşan gördüm, ben fotolarını çekemedim kaçtılar. Sahiplerinin eteğinin içine saklandılar. Yaşlı teyze de "biraz çekingenler kızım" diye beni teselli etti :)


Yol kenarında çöp diye atılmış ansiklopediler gördüm. Sen bu hallere düşecek şey miydin be Larousse ?!!!


Resimde pek anlaşılmıyo galiba ama dün yüzümü yıkadıktan sonra elimden kaçan sabunu yakalamak için nasıl becerdiysem kendimi çizdim resmen...


Sonra bir ara aklıma yeğenim geldi kitap okurken. Kitap okumaya çok meraklıdır şimdiden kızım benim :)


Bugün son vize var ama biz Burcc ve Burcc'un kuzeniyle akşam dışarı çıktık. Aklıma geldi diye bir şeyler not aldım. Not defterim ve kalemi, ayrılmaz üçlüyüz böyle, güzel güzel takılıyoruz...Burda yazmıştım yeni aldığımda...


Dün bir de canımız artık sıkılmaya başladığında (artık bizden geçmiş çünkü) Burcc'un küpesinden yüzük yaptım. Allah'ım ne güzel oldular onlar öyle yaaa... Gözüm kalmış olmasın nolur Allah'ım, benim beğendiğim bir küpesi daha  kırılırsa Burcc beni keser.... :)

Öyle işte...
Have a nice day...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder