9 Kasım 2012 Cuma

BEN ÖLÜNCE...


Ben ölürsem -ki her canlı madem tadacakmış ölümü, ben de kendi payıma düşeni 
alacağım- gerimde birkaç tanış, birkaç beni seven insan bırakırsam eğer;

* Ölüm haberim gelince öyle hemen inanmasın kimse... Sorsun, öğrensin, kanıt-tanık bakınsın... Eğer içi kaldıran olursa kendi gözleriyle görsün...

* Nedenini- niyesini araştırsın kalanlar... Suçlu varsa asılıp-kesilmese de cezası muhakkak görülsün... Bir  katle kurban gitmişsem kin tutmasın kimse sadece gözlerini adalet bürüsün...

* Eğer duyarsanız ki intihar etmişim; kimse inanmasın... Ölsem intihar etmeyeceğim hatırlansın ve bu işte bi cacık olduğu bilinsin !...

* Peşini bırakmasın kimse; beni masada bırakan doktorun yakasına yapışşın... Ölüm saatimi ilan eden diller, dilim dilim taransın, soruşmaya alınsın...

* Ölmüş gitmiş olacağım zaten bunlar bana yaramaz... Tek isteğim bunlar araştırılırken her soruyla benim artık var olmadığım iyice sindirilsin...

* Annemin itirazlarını kimse dinlemesin; kaşımdan gözüme, tırnağımdan saçıma kadar dalak, böbrek, kalp, ciğer işe yarar ne kadar uzvum varsa dağıtılsın millete. Bunların verilecekler ve önem listesini Burcc'a söyledim vaktiyle; ona danışılsın hatırınıda kalmışsa...

* Sevdiklerim cenazemde ağlasın... Öyle ağlasınlar ki feryat figan... Çığlıklar bir semt öteden duyulsun. Herkes çeksin acısını kendi tarzınca, kimse karışmasın... Ancak akşam olup da herkes kendi evine, evi olmayan yılan deliğine çekilince durulsun. Hele ki yeni doğan günden sonra kimse ardımdan tek damla gözyaşı dökmesin !!!
Herkes bu vasiyetime riayet etsin...


* Herkes büyüklük göstersin, beni kötü değil de elde kalan 2-3 güzel yanımla ansın... Anan varsa, varsa güzel anılarıyla ansın varsın...Beni tanımayanlar ne iyi ne güzelmiş demeseler de iyi ki yaşamış desin...

* Ondan gayri de aklına düşen bir fatiha okusun... 3-5 bayramda bir imkan bulan kabrime gelsin, çiçek bıraksın... Şöyleee misss kokulu kır çiçekleri...

* Haa bir de ben çok üşürüm... Kefenim kalın ketenden olsun.. Birkaç tur fazla sarılsın... 
Üşürsem "yalnızlık" kadar, "sonlar" kadar acı çekerim ben...


Yaaa bi de Alla'sen yakın bir tarihte ölürsem tantanalı bir şekilde, magazinden bozma haberlerde bu yazıyı çıkarıp da cırtlak sesli bir kadına okutmasınlar, enchorman çıkıp da bilmiş bilmiş "öleceğini önceden hissetmiş" demesin yawww !!!
Ahdım olsun öyle bir durumda kafa göz dalmayanın üzerine olur lanetim :) :) :)

Yeri gelmişken Nadia ilen çook sevdiğimiz bir şarkı buraya cuk demese de otursun...

Sağlıcakla kalın....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder