19 Temmuz 2012 Perşembe

Yaz' Dan Kalan Bir Günden...


Tatil modu bizim evde hep aynıydı, tatilden çok iş-güç...
Evet eşşek gibi öğlenlere kadar uyunur vs. ancak okul sezonundan daha fazla yorulma-iş-güç  falan üzerimize biner.
Geçen sene bir otelin su sporlarını çalıştırmıştık; bende bir yaz kasada oturmuştum (bir ara anlatacağım o günlerden kalan anıları)
Ondan önceki iki sene babannemlere yardım için Korkuteli'nde aileden ayrı tek başıma (sıkıntıdan patlayarak) kalmıştım.
Ondan önceki sene okul kayıt vs.
Bi ara bütün yaz taşındık falan...

Şimdi de Korkuteli'ndeyiz ailecek. Millete Antalyalıyım deyince "her gün deniz ohh!" modunda davransa da ben kışları daha rahatım yaaa... Hele ki üniversite için evden ayrıldıktan sonra... Hele ki kendi evime çıkınca...
Annem duysa üzülür ama ben Ankara'yı, evimi, kendime ait odamı, kendi eşyaları, kendi yatağımı özledim....

Ya da sadece özlediğim özgürlüğüm....sorumsuzluğum....

Eylül 10-12'si üzüleceğim, evden ayrılırken fena olacağım... Ama şimdilik durumlar böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder