8 Mart 2014 Cumartesi

Özledim Ki Ben

malumunuz birazcık doyumsuz bir insanım...
elimde olmayanları ve elimden geçmişleri özlerim sık sık...

*tarihini hatırlayamadığım çağlardaki "63kiloyum...çok çirkinim...ayı gibiyim...keşke ölsem...keşke benden zayıf olan herkes ölse" dicek kilo algımı...(tek ergenlik tribim buydu sanırım) 

*çilekli yumiyum'u

*dedemlerin almanya'dan getirdiği en bi denişik kaşar/peynir'le yaptığımız sucuklu tostları

*isteyerek dalınan üstelik de alınan uykuları

*annemin sarmalarını (tabi yardım da edicez; eşşek misin kızım kalk anana yardım et, tek başına o yapmasın her işi!!! )

*terasta yatılan yaz gecelerini

*sabah ezanıyla yola çıkıp ulaşılan çarşaf denizleri

*ben çocukken aldığımız pammuktan daha pamuk patlamış mısırı

*koçanda mısırı

*okul gezilerini

*lise dedikodularını

*uzun seyahate çıkar gibi çıktığımız 1,5 saatlk köy yolculuklarını

*annemin hep genç kalacağını sanan çocuk algımı

*hayattaki en büyük acıların düşük not, uzama sancıları, kıçıkırık sevda batıkları sanmamı

*sürat teknesiyle helbet sürat yapmayı...
(siz anlayamazsınız pis fakirler !!!)

o zaman gelsin;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder