17 Mart 2014 Pazartesi

Asla Asla Deme Deme #1

Ne gıcık, ne beylik laftır dimi ya şu "asla asla deme!" olayı...
Çok bilmiş, insanı manipüle etmeye çalışan, dönemsel zırvalardan biri...
"Biz buna Büyük Lokma Ye ama Büyük Söz Konuşma" seni seveni de bulmuşken ee sen de sev hesapsızca, diyoruz.
Neyse efendim...
Eskiden asla dediğim ve yaptığım şeylerden birini işleyeceğiz bugün;

Yıl;2009
Yer; Kızılay, İzmir Caddesi...
Adını hatırlayamadığım, içinde bulunduğum en aptal kafe...
Yanımda cancağızım Kuğzu'm

Efenim yeni kafe keşfedelim dediğimiz,
ne menem bir şeydir bu diye istişare ettiğimiz
waffle'ı sipariş eettik..

aşçı adam sigarayı içerde içti...
benim alerji dönemimim yanında paçozluk dönemim rastlaşmışlar ki
yüksek sesle söylendim...
adam da duydu...
adam elini yıkamadan waffle'a girişti
kuğzum söyledi...
adam da duydu...
o da bize yüksek sesle laf sokmalar, gıcık yorumlar falan...

iptal edelim biz siparişi deyince dövmekten beter eden garson ve aşçı zoruyla çocuk aklı çıkmadık kafeden
gelen dünyanın en iğrenç waffle'ını yedik...
yarısını yememişimdir belki...

yumurta!!!
yumurta beyazı!!!
iğrenç hamurumsu yumurta!!!
bozuk omlet;!!!!
kokuyor, tadıyor...
O zamanlar yumurtadan nefret ettiğim,
adını duyunca bile öğürdüğüm dönemler...

benim için waffle sayfası kapandı!!!
adını duyunca bile öğğğyk! çok çirkin o yaaa diye ahkam kestim,
zır yumurta kokuyor diye insanlara nasıl yiyorsunuz onu dedim...

gel zaman git zaman part-time çalıştığım işyerinde çıtı-pıtı bir kız pek pis boğaz çıktı...
canı olur olmaz kokoreç, işkembe çorbası çektği gibi
waffle diye ölüyordu...
haftada bir en az yer,
açsa ard arda iki tane yediğinden bahseder
ve herkese över olunca
ben de yumurta koktuğunu falan söyledim
kötü bir yerde yemişsindir, Abbas'da ye dedi...

Benim Ankara anlayışım Kızılay abi...
6yıldır burdayım,
gördüğüm yer, meşhur olduğu halde adımımı atmadığım mekan yok...
Abbas'da bunlardan biri...
ve inanır mısınız hala öyle...

Neyse bir gün sevgili homemade ve ben Kızılay'da Müslüm Waffle'a girdik...
Ne cesaret Yarab ne cesaret...

Ne kadar sevdiğimizden bahsetmiyim,
2haftada 5kez waffle yedik desem anlarsınız herhalde...
2'si onun yerini zerre tutmayan abidik gubidik yerden yedik zaman ve mekan farkı yüzünden...
Eee Müslüm'de paket servis'te yapmıyor...
(ÇOK AYIP !!!)
Neyse...

Enfes...
Bi cahil ben kalmıştım zaten,
Ben de sevdim tam oldu...

Deli yaş pasta severken beni soğutan,
bin kez şans verdiğim halde her defasında beni hayalkırıklığına uğratan
yaş pasta sektörüyle arama uzun bir ayrılık süreci girmişken...
geleneksel türk tatlıları bana hep ağır gelirken,
caaanım dondurmanın baba yapılan yerlerde sezonu gelmemişken,
ne güzel girdin hayatıma sen waffle !!!

akrostişle son veriyorum yazıma sevgili okurlar,
bir başka yazımda daha görüşmek dileğiyle,
izlemede kalın,
hoşçakalın...

wi-fi olsun her yerde bedavadan,
açalım gözümüzü güzel bir dünyaya
fettan karılar, cin fikirli adamlar
fazlalık hep bunlar,çıksınlar aradan
latte istemem ne o öyle lüküs lüküs
ee fazla bana tavşankanı pek yüksüz... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder