28 Mart 2014 Cuma

DOOMGÜNLERİ

*Kalabalık aile olmanın güzelliklerinden biridir... doğumgünleri kutlanan bir evseniz sık sık pasta yersiniz :)
ben de benim için özel sayılan günleri hesaplayınca her ayım dolu maşşşaaallah...

Ocak- yılbaşı...ayrıca Burcc'un doomgünü
Şubat-annemin doomgünü...ayrıca sevgliler günü
Mart- İlişkimin yıldönümü...ayrca benim doomgünüm (yüzsüzlük olmasın, insanların gözüne sokmıyım diye geçmesini bekledim anacım...öyle de tevazu sahibi, öyle de enaniyetten uzak bir insanım hehheheh)
Nisan-bak bu boş....ben çocuğumu bu ay doğuruyım haa....iyi fikir, 20 nisana kadar olsun (1nisan hariç, hayır yani kendimi biliyorum...çocuğa her doomgünü eziyet olmasın, her hediye karambole gitmesin) paşa paşa anası gibi KOÇ burcu olsun...kimse alınmasın da burçların hası bu bence...
Mayıs---annnnaam! bu ay da boş bak...ikinciyi de bu ara şeederim ben. maksat düzine tamamlansın yani, açık kalmasın...ama 20'sine kadar doğarsa boğa oluyo (bu burca da tembel, kendne düşkün,alıngan diyollar anacım...) ya da 20'sinden sonra olursa ikizler oluyo ( ayyy  buna da ikiyüzlü, değişken, güvenilmez, havai, huzursuz, yüzeysel, kararsız diyolar... beterin beteri var işte bacım . biz boğayı alalım o zaman)-gerçi anneler günü var yaaa neyse...bi çocuğum olmasın canım...kardeşiyle büyüsün nisan sıpası...
Haziran-Elif Deniz'in doomgünü (iki numero yeğen)
Temmuz-bir gün farkla Buğra(bir numero yeğen) ve anasının doomgünü
Ağustos-Musti'nin doomgünü (aslan parçası, yaguşuqlu erkek kardeşim)
Eylül-Betli'nin doomgünü (benim bir küçüğüm  olan cadıdır)
Ekim-Nadya'nın doomgünü (benim bir büyüğüm olur da kendisi)
Kasım-HüsHüs'ün doomgünü
Aralık-babmın doomgünü-Kuğzuu'mun doomgünü- aynı zamanda yılbaşı
Sonra yine ocaaakkk :)

*   *   *
*Bir kardeşim var sizden iyi olmasın; Betli.
İnsanları manipüle etmeyi pek bi sever...Son 3-4 yıl da ortaya çıkanbi  gerçek; doğumgünü Mart imiş...Bizimkiler bir tek onun doomgününü nüfusa doğru yazdırmamışlar... Ama bence net bişey de yok... Anneme hangi gün diye sorunca mart işte dedi... ama ne zaman? diye baskı yapınca da 16'sı falan çıktı ağzından...---OBJECTION !!!
Biz o tarihte kutlamıyoruz...15-16 sene eylül çocuğu olarak kaldın, değiştiremezsin şimdi...Tek Mart çocuğu benim işte...YEDİRTMEM !!!
16'sı sabahı biraz koştur koştur geçti... Ablamla adrenelin dolu atraksiyonlara imza attık... Konuşurken de "Betli'nin doomgünü, kutlıcam aklımda" dedim... O da dedi ki "kutlama, arama şimdi".... "niye?" dedim "biz 10gibi kutlıcaz, süpriz olsun o saatte ara" dedi... Hayır saf ben de düşünemedim tamam dedim...
Halbuki benim sevgli kardeşim ilkokulda,ortaokulda "çok çektim... ilk sene insanlar beni tanımadığı için karambole gidiyo... ya da okul kapalı oluyo" diyerekten tüm arkadaşlarına doomgünü olarak mart'ın 16'sını belletti... herkes kutladı tabi....ben akşamı bekliyorum yazzzık, msj ble atmadım...(itaatkar kardeş bööle oluyo gençler !)
Ama ben de o gün hastayım....ve akşam 9'Da kafayı koy ve uyu... kutlayamadım haliyle... Hüs'e devretmiştim görevi... Ertesi gün konuştuk, Bet hanım demiş ki ; "bizimkiler de doomgünümü kutlamadı, kutlarlar belki bakalımm..." lan eşşek sıpası ! ailen senin doomgününü martta kutladığı ne zaman görüldü... ben de o gün geçti zaten, ayrıca mart'ı vermiyorum işte! diyerekten kutlamadım sonrasında...
gerçi o gün ufak tefek hediye bayaabında da birtakım şeyler aline ulaştı ama olsssuuunn :)
Eylül'de görüşelim Betül hanım... senin yaptığın gibi doomgününü unutursam da kutlamazsam o zaman konuşuruz......
Ayrıca sen ablanın blogunu okuyo musun bakalım????!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder