23 Ocak 2014 Perşembe

Bu da gelir... Bu da geçer...

Yine Somurtkan Şirin' e bağladım ve her şeyden nefret ediyorum moduna bağladım...
maalesef...
birçokalrının birçok kez söylediği gibi;
huysuz bir ihtiyar gibi davranıyorum; evet...
yaşlılığım hiç çekilmicek; evet....
bazen zor tahammül ediliyorum; evet...
ama mal bu, napcan be gülüm !

Aklıma gelenleri hemmencik sıralandırıyım da internet alemi için öğrenmek için yanıp tutuştuğu huysuzluklarım, söylemezsem insanların bileklerini kesecekleri çemkirmelerimi yapayım da insanlığa vazifemi yerine getirmiş olayım, mazallah benim yüzümden kimseye bi'şey olmasın........


*Limonu çok severim amma velakin pişmiş olması, kaynatılması vs neffret ediyorum -nanelimon hariç- Misal kış çayının içinde öğğğyyk !

*Haksızlıktan ne denli nefret ettiğimi zaten artık bilmeniz gerek, bin kez demişimdir herhalde

*Kavgadan...Tartışma ortamından, gergin bir durumdan... İçim ölmüş benim yaşlanmışım artık valla bak; sükunet istiyo ruhum... Gerileme gelemiyorum...

*Ait olmadığımı hissettiğim bir yerde fırlatılan o "senin burda ne işin var?!" bakışı...

*Bazen karşınızdakine bakışınızla ayar verirsiniz. Misal yüksek sesle sakız çiğneyen birinin yüzüne sert bakarsınız 1-2 saniye sonra ağzına bakıp kaşınızı kaldırırsınız. O da mağarada yetişmemişse toplumda bunun ne anlama geldiğini anlar kendine çeki-düzen verir. Hah işte ben o anlayıp da kendine ayar veremeyenlerden/vermek istemeyenlerden neffffret ediyorum !!!

*Dizilerin ara vermesinden, salak saçma kış arası/tatil arası/sezon ortasında verilen meraktan çatlatma molaları vs çok saçma... Bide şu salak İngilizlerin 1,5 neredeyse 2 yıl ara verip 3-5 bölüm verip alay eder gibi yine sezon finali yapmasından nefret ediyorum. Misal bi Sherlock misal bi My Mad Fat Diary....

*Büt'e kalmış olmaktan !!!!
Sanırım en sinir bozucu olan budur bu listede...















Neyse güzeller hazır efkarlanmışız,
o zaman gelsin;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder