18 Aralık 2013 Çarşamba

Saf Sevgilim !!!

Konuştukça batan adamın tanımı şudur;

G; Ben gıcık olmuştum zaten falancaya yaa, boşver iyi ki ayrılmışlar ?
Hüs; Niye gıcık olmuştun kıza? Niye sevmedin?
G; Öyle işte yaa... Olamaz mı?
Hüs; GÜZEL OLDUĞU İÇİN Mİ SEVMEMİŞTİN ???
G; Ney????
Hüs; SENDEN GÜZEL OLDUĞU İÇİN Mİ KISKANDIN ???
G; Ne dedin sennn????
Hüs; Ne biliyim  yaaa....
G; Nasıl büyük bi pot kırdığının farkında mısın CANIMMM ???
Hüs; Ne biliyim; şimdi  SENDEN ZAYIF YAAA ...
G; PARDOOON !!!

Hat koptu bende zaten sonra.... Gülüyoruz  karşılıklı... Trip atmıyorum derdim de inanmıyordunuz, bakın şimdi noldu ???

O zaman gelsin;
saf sevgilim.....


1 yorum:

  1. Saf deyip küçümsesem de olayı, iç sesim kalayı basıyor, ilerde senden acısını çıkarmaz mıyım laaan ! diyor. Zayıflık ha; gırtlağına kadar brokoliyi, burnundan pırasaları, ağzına da kerevizi doldurmaz mıyım ben acabaaa???

    YanıtlaSil