6 Aralık 2013 Cuma

BU ERKEKLER ÇOK GAVAT DOSTUM !!!


Farkettiniz mi bilmem?
Kıskanç erkelerin, her arkadaşınıza karışan adamların, giydiğinize laf eden  delikanlıların çok basit kız arkadaşları oluyo lan...

Senin giysine laf eden adamı 2gün sonra bi yelloza"çok şık olmuşsun" derken gözlerinizi löbürdek bacaklarını sarmaya gayret eden minimannak eteğine hayretle bakarken buluyorsunuz...

Sınırını, mesafeni asla bozmadığın arkadaşlarına bile kıllanan adamın "iyi kızdır yaa, sen yanlış tanıyosun"  dediğini her gün başka bir herifin kucağında görüp noluyoruz? oluyorsun...

En ufak telefonunu açmadığında meraktan sana kükreyen herif o tarz arkadaşlarının yanında senin adının baş harfinin geçmediği masalarda seni saatlerce unutabiliyor.

Peki bu suç o hatunlarda mı ?
HAŞAAAA !
Bu gavat heriflerde !

Hayır bir de uyarırsın anlayışsız olursun... Güzellikle söylersiniz kıskanç olursunuz... Kavga edersiniz adamı hazırda bekleyen bi çıyanın koynuna atarsınız....Bu ne yaman çelişki anne !!!
Bir de salak bu erkekler anacım ! Bu hoşlanma, sevme, gönül kayması işlerinden anlamıyorlar işte, anlamıyorlar... Ama kızlar anlar... En azından ben anlıyorum yaaa, saygı duy densiz !

Ayrıca;
"Sen kıskandığın için abartıyosun ... " la
"Sen kızsın, istemediğin halde senden hoşlanan biri sana zarar verebilir, ama bir erkeğe bir kız zorla hiçbir şey yaptıramaz" ı çaprazlayıp öyle DÜZeyleyECEKSİN !!!

Lan bi get !!!
Sevgilisini başka bir kız için (+ana bacı hariç de ! -ana, bacı hariç !) üzen tüm erkekler ölsün bence. Ya da kısırlaştırılıp kömür madenine 40yıl işçi olarak satılsın... Ya da gay barda konsomatris olarak (var mı böyle bişey :S Yoksa ben başlayıp köşeyi döneyim bence :D ) çalıştırıp beyaz adam ticaretine başlatacaksın...

Hayır yani benim başıma geldi demiyorum, gelirrse diyorum...
Benden bilmeyin canım "bir arkadaşın başına gelmiş de...." ondan yaneee 

Eeee hadi gelsin o zaman;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder